Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf

18-8-2008 10:25:09
Hoi allemaal,

Ik zit een beetje in de knoei. Het is te zeggen, ik weet niet goed wat doen. Een fotograaf hebben we uiteraard al gereserveerd, maar ik ben aan het twijfelen om ook een videograaf te nemen. 'Foto's belanden in een album om nooit meer eruit te komen' hoor je vaak. Nu ben ik wel iemand die regelmatig eens een fotoalbum opnieuw vastpakt, dus voor mij heeft dit veel betekenis. Toch lijkt het mij heel tof als je een video opnieuw kan bekijken van je huwelijk, aangezien die beelden toch nog meer zeggen dan foto's. Maar ik vind dat nogal redelijk duur... Wat doen jullie?
Kunnen jullie iemand aanraden regio Limburg, die niet zo heel duur is?

Groetjes,
Sarah
30mei2009

Sarah
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 386

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik18-8-2008 10:37:24

Wij hebben een foto en videograaf samen van TB producties. En zij komen de ganse dag (van 's ochtends bij het klaarmaken tot na de openingsdans 's avonds).
Wij wonen in Balen en zij komen van Kapellen dus.

Grtjes
Debbie

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik18-8-2008 11:07:16

Wij hebben ook TB Producties, wij hebben ook het pakketje genomen fotograaf & videograaf voor de ganse dag.

groetjes

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 11:13:27

Dag Sarah,

Inderdaad is het leuk om achteraf bewegende beelden te hebben van jullie mooiste dag.
Ikzelf ben videografe als hobby.
Ik ben van Limburg.
Als je een betaalbare oplossing zoekt, en toch mooi, laat dan maar iets weten:
hideeausdenbergen@hotmail.com
ik heb materiaal om je een beeld te geven van wat ik je kan bieden.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2008 11:14:07

Als je het kan betalen en je wil het graag: Doen!!
Beelden zeggen soms meer dan foto's en het is echt iets heel leuks om te hebben. Ok, je bekijkt het waarschijnlijk amper 10 keer in je leven en toch heb je daar veel aan.

Ik haat in de belangstelling staan, dus ook foto's en videobeelden. Wij hadden dan ook geen fotograaf of camaraman.
Ik heb toch veel spijt van fotograaf. Niet dat ik het erg vind dat er van mij geen foto's zijn, maar wel van de andere aanwezigen. Er gingen drie mensen foto's nemen en natuurlijk hebben die dat ofwel niet ofwel bijna niet gedaan!!! Dat vind ik echt erg, maar ja, het is voorbij.

Beelden hebben we van onze wettelijke trouw wel!!! Hoe lelijk die beelden ook zijn (ik sta er heel de tijd op) ik ben heel blij dat ik ze heb. Ik heb er één keer met mijn handen voor mijn ogen naar gekeken en toch ben ik er zooo blij mee. De man van een vriendin die opvallend veel foto's trok, was eigenlijk stiekem aan het filmen!!!
Gelukkig dat ik dat op die moment niet wist, ik had wel door dat hij veel met zijn camera in mijn buurt stond, maar dat vond ik wel ok.
Achteraf bleek de cd met foto's een dvd met beelden te zijn!!
Echt: hoe hatelijk ik het ook vind dat ik er zelf opsta, ik ben daar supperblij mee!!!!

Dus als je twijfelt, sparen voor die videoman(vrouw)!!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 11:53:23

nog effe vergeten te zeggen:
normaal merk je niet al te veel van de camera. natuurlijk wel op de grote momenten, maar dan staan alle ogen op je gericht.
maar op andere momenten zorgt die onopvallend voor mooie beelden.
Ook dingen die je zelf niet kon zien, omdat je nu eenmaal niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn, kunnen je achteraf veel plezier doen om ze terug te bekijken.

als je de kans hebt om er eentje te nemen, zeker doen!
bij ons is het een vriend van ons, en daarna zal ik de bewerking zelf doen.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik18-8-2008 21:05:47

Dag Sarah,

Wij zijn 37 dagen getrouwd en hadden ook een videograaf. Mijn DVD is al bijna versleten :) !!! Ik heb er al zeker 10x naar gekeken. Ik zou het iedereen echt aanraden. Je beleeft de dag echt opnieuw mee, je ziet dingen die je niet hebt gezien, ik krijg er zelf nog kippenvel van of traantjes in de ogen als ik er naar kijk,...
Ik zou zeggen: 'zeker doen'

groetjes Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...