Terug naar overzicht
Hi Wendy,Wij trouwen ook die dag!! Komt al aardig dichtbij he? Bij mij komen soms de zenuwen toch wat opzetten eerlijk gezegd. Van welke regio ben je en wat voor decoratie zoek je? Groetjes en nog veel succes!! Els
hey els,heb enooooorm veel stress ! nog 40 dagen meid en het is onze beurt. spannend!goh ik zoek rollen stof die niet te duur zijn om repen van te knippen om aan de muren te drapperen. de zaal is een parochiezaaltje en het is er nogal kaal en wit. en dan zou ik nog wat tafeldecoratie moeten hebben. heb hier wel al een tip gekregen dat de action vrij goedkoop is voor die dingen.ik ben van hamme o-vlxxx
Hey Wendy,Wij trouwen ook op deze dag, die begint nu echt wel te korten hé.K ben echt bang dat 'k dingen zal vergeten brrr.Groetjes,Sylvie
Wij trouwen ook die dag!!Veel succes nog!!
Hi Wendy, Sorry voor het late antwoord. Ik woon ook in oost-vlaanderen :-), in Ninove. Je kan misschien eens bij Ava gaan kijken, hebben daar heel veel leuke dingen, is ook betaalbaar. Als ik je tip mag geven, ga naar Ava in Brussel, daar is heel veel keuze. Qua stof weet ik een winkeltje in Brussel, Zelliksesteenweg in Sint-Agatha Berchem.Succes nog, en nog 38 dagen te gaan!