Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

27/09 wie nog?

18-8-2008 10:48:43
hallo brides to be!
wij trouwen op 27/09! wie van jullie is er die dag ook bij?
het enige ik nog moet doen is decoratie zoeken voor mijn zaal . zijn er winkels die jullie kunnen aanraden voor stoffen enzo? wat moeten jullie allemaal nog doen?
xxx

wendy
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 356

els
27-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 11:28:25

Hi Wendy,

Wij trouwen ook die dag!! Komt al aardig dichtbij he? Bij mij komen soms de zenuwen toch wat opzetten eerlijk gezegd.
Van welke regio ben je en wat voor decoratie zoek je?

Groetjes en nog veel succes!!
Els

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 11:38:38

hey els,
heb enooooorm veel stress ! nog 40 dagen meid en het is onze beurt. spannend!
goh ik zoek rollen stof die niet te duur zijn om repen van te knippen om aan de muren te drapperen. de zaal is een parochiezaaltje en het is er nogal kaal en wit. en dan zou ik nog wat tafeldecoratie moeten hebben. heb hier wel al een tip gekregen dat de action vrij goedkoop is voor die dingen.
ik ben van hamme o-vl
xxx

Sylvie

Meld misbruik18-8-2008 22:07:19

Hey Wendy,

Wij trouwen ook op deze dag, die begint nu echt wel te korten hé.
K ben echt bang dat 'k dingen zal vergeten brrr.

Groetjes,

Sylvie

Katleen
27-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 21:18:38

Wij trouwen ook die dag!!
Veel succes nog!!

els
27-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 16:03:11

Hi Wendy,

Sorry voor het late antwoord. Ik woon ook in oost-vlaanderen :-), in Ninove. Je kan misschien eens bij Ava gaan kijken, hebben daar heel veel leuke dingen, is ook betaalbaar. Als ik je tip mag geven, ga naar Ava in Brussel, daar is heel veel keuze. Qua stof weet ik een winkeltje in Brussel, Zelliksesteenweg in Sint-Agatha Berchem.

Succes nog, en nog 38 dagen te gaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...