Terug naar overzicht
Vertellen, zeker doen. Stel jezelf eens in de plaats: je zou het toch ook willen weten? Als zij trouwens echt je beste vriendin is, dan zal ze enorm blij zijn voor jou en die vreugde zal haar verdriet wel overstemmen. Het zou inderdaad een ramp zijn moest ze het op een via iemand anders te weten komen.Ik weet dat het natuurlijk gemakkelijker gezegd is dan gedaan, maar probeer het toch.Veel sterkte en plezier Maïté
VERTELLEN !!! en wel zo snel mogelijk !Het zou niet echt goed zijn voor jullie vriendschap als ze het van iemand anders hoort, denk ik. Ze is jouw beste vriendin, dus ze zal normaal blij zijn voor jou, hoor. En je kan haar tegelijkertijd als getuige vragen, dan weet ze meteen ook dat ze een belangrijke rol kan spelen in jouw huwelijk.Succes !Groetjes,Gert
HalloIk kan me voorstellen dat het niet simpel is maar ja zo is het leven nu eenmaal keihard.Maar als ik van u was ik zou het zeggen en waarom,het wil niet zeggen dat jouw vriendin niet trouwt dat jij het niet mag en dat haar vriend er anders over denkt dat moeten zij dan uitmaken.Maar jij zou u geluk op zij schuifen voor je vriendin dat is niet goe zenne.Je vriendin zou ook alles tegen u zeggen, dus dat is ook een teken dat ze haar geluk wil delen he.En sorry als je vriendin het niet begrijpt of er boos voor is sorry maar dan zou dat voor mij geen echte vriendin zijn want die wenst mij geen geluk, omdat zij het ook niet kan.sorry maar ik ben een griet die haar mening zegt.grts cindy 10.06.2006
vertellen simpelweg!!!Eerlijkheid duurt het langste!En als het een echte vriendin is dan begrijpt ze je!!!!!Groetjes,Joyce
hoi cindy,ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt.één van mijn vriendinnen is nog niet lang samen met haar vriend en toen ze amper 6 maand samen waren sprak ze al over trouwen. maar het was echt overdreven hoe ze erover bezig was. dat kwetste mij ook omdat mijn vriend en ik al bijna 7 jaar samen waren en hij dacht ook nog niet aan trouwen. maar, ik geef je gewoon een gouden raad: eerlijk zijn! ze zal dolgelukkig voor je zijn als ze je beste vriendin is, het zal trouwens een eer zijn als je haar vraagt je getuige te zijn. en geloof me: haar dag komt ook hoor! in mijn situatie is het zo: dat mijn vriend en ik uiteindelijk binnen een paar weken trouwen. en zij zal waarschijnlijk maar volgend jaar trouwen. dus aangezien jij maar in 2007 trouwt heeft haar vriend nog een zee van tijd om het haar ook te vragen.succes! groetjessophie
Hoi Vicky,Mij verhaal is wat anders:Ik en mijn beste vriendin vertelden vaak over trouwen als we nog tieners waren. Om haar te vertellen dat we gingen trouwen was ook geen makkie want kort daarvoor is haar vriend gestorven wegens ongeval. Ik wilde het eerst niet snel zeggen omdat ik het niet eerlijk vond dat ik gelukkig ben en zij heel haar toekomst zag vallen. Hij was de ware voor haar en ze waren al reeds 4 jaar samen. Ik heb besloten om toch voorzichtig te vertellen en ze is heel blij voor mij. Ze wil dan ook alles meemaken van begin tot het einde van mijn trouw. Dat is een echte vriendin!Raad => Vertel het zeker tegen jouw vriendin, als ze echt 100% vriendin is, zal ze superblij zijn voor jouw.Groetjes,Isabelle88 dagen
Hey Vicky,Even gewoon doorbijten en het haar vertellen meid! Ik ben al 8 jaar samen en uiteindelijk is mijn vriendin mij ook voor. Dat is eventjes raar maar pijn doet dat niet hoor. Ik ben gelukkig voor haar en mijn tijd komt nog wel! (allé, ondertussen weet ik al dat dat volgende zomer is hé...)Groetjes,Phyllis