Terug naar overzicht
Dag Kevin,Ik ben wel bijlange niet van die buurt, maar wat dacht je van de (paarden)renbaan in Waregem (Waregem Koerse...).Weet wel niet of jullie dieren- of paardenliefhebbers zijn, maar is wel een groot domein met veel groen.GroetjesSofie19/09/2009
heykes,Ik ben van kortrijk, en wij hadden als reservelocatie bij slecht weer het vliegveld van wevelgem genomen, als je langs de achterzijde rijdt kan je daar gewoon bij een bedrijfje aankloppen en die mensen waren supervriendelijk en het was geen probleem om in hun lootsen foto's te nemen en ze wilden zelfs gerust een sportvliegtuigje buitenplaatsen. Het groenighemuseum wordt ook gebruikt. (met het begijnhofpark erbij) als je heel origineel wilt doen en speciaal kan je doen gelijk wij gedaan hebben en naar Recyclagebedrijf galloo in menen trekken. Als je wilt stuur ik je daar efkes een foto van door.Je moet maar je email adres achterlaten.GroetjesNathalie
de paardenrenbaan is eventueel een goed idee maar eerlijkgezegd denk ik niet dat daar veel te zien is op een gewone dag. Op waregem koerse is dit natuurlijk héél wat anders.doordat alles in de namiddag is zitten we met een tamelijk strak schema en mede door het vervoer, oude parijse bus, denk ik dat menen en wevelgem niet echt haalbaar is, want we moeten van harelbeke naar richting waregem voor de feestzaal. Als je wil mag je altijd keer foto sturen, want het is iets alternatiefs dat ons wel aanspreekt.vriendelijke groeten en alvast bedanktwolfcariuskevin@hotmail.com
Wij zijn ook nog op zoek naar een locatie regio Oostrozebeke. We hebben al aan de vaart gedacht.
Hoi,Nathalie je mag me ook je foto's eens doormailen.Wij zijn van Dadizele dus Menen ligt net naast de deur.kaat.bekaert@skynet.beGroetjes,Kaat23 mei 2009
kun je mij ook die foto(s) van die recyclagefabriek eens doormailen, zijn ook van de streek en ook nog op zoek naar een originele locatie,vanessa.m@telenet.bevele groetjes, Vanessa - nog 277 daagjes :)