Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocatie regio waregem kortrijk

18-8-2008 12:17:51
dag iedereen. Wij trouwen om 9 mei 2009 en zijn op zoek naar een originele fotolocatie. We hadden de pannenfabriek op het oog, maar helaas kan dit nie doorgaan wegens werken aan het pand.
Wie weet er ook nog een originele fotolocatie voor de omgeving kortrijk - waregem??

Alvast bedankt

Kevin
2-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 972

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-8-2008 16:01:23

Dag Kevin,

Ik ben wel bijlange niet van die buurt, maar wat dacht je van de (paarden)renbaan in Waregem (Waregem Koerse...).
Weet wel niet of jullie dieren- of paardenliefhebbers zijn, maar is wel een groot domein met veel groen.

Groetjes

Sofie
19/09/2009

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik18-8-2008 18:26:39

heykes,

Ik ben van kortrijk, en wij hadden als reservelocatie bij slecht weer het vliegveld van wevelgem genomen, als je langs de achterzijde rijdt kan je daar gewoon bij een bedrijfje aankloppen en die mensen waren supervriendelijk en het was geen probleem om in hun lootsen foto's te nemen en ze wilden zelfs gerust een sportvliegtuigje buitenplaatsen.
Het groenighemuseum wordt ook gebruikt. (met het begijnhofpark erbij) als je heel origineel wilt doen en speciaal kan je doen gelijk wij gedaan hebben en naar Recyclagebedrijf galloo in menen trekken.
Als je wilt stuur ik je daar efkes een foto van door.
Je moet maar je email adres achterlaten.

Groetjes
Nathalie

Kevin
2-5-2009
 Meld misbruik18-8-2008 19:01:08

de paardenrenbaan is eventueel een goed idee maar eerlijkgezegd denk ik niet dat daar veel te zien is op een gewone dag. Op waregem koerse is dit natuurlijk héél wat anders.

doordat alles in de namiddag is zitten we met een tamelijk strak schema en mede door het vervoer, oude parijse bus, denk ik dat menen en wevelgem niet echt haalbaar is, want we moeten van harelbeke naar richting waregem voor de feestzaal.
Als je wil mag je altijd keer foto sturen, want het is iets alternatiefs dat ons wel aanspreekt.

vriendelijke groeten en alvast bedankt
wolfcariuskevin@hotmail.com

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik18-8-2008 20:01:29

Wij zijn ook nog op zoek naar een locatie regio Oostrozebeke. We hebben al aan de vaart gedacht.

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik19-8-2008 12:52:10

Hoi,

Nathalie je mag me ook je foto's eens doormailen.
Wij zijn van Dadizele dus Menen ligt net naast de deur.

kaat.bekaert@skynet.be

Groetjes,
Kaat

23 mei 2009

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik19-8-2008 15:01:53

kun je mij ook die foto(s) van die recyclagefabriek eens doormailen, zijn ook van de streek en ook nog op zoek naar een originele locatie,

vanessa.m@telenet.be

vele groetjes, Vanessa - nog 277 daagjes :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...