Terug naar overzicht
Wij gaan naar dansschool 'de Split' in Brustem (Sint-Truiden). HEEEEEEL goed en altijd plezant! Heb daar vroeger met mijn ex-vriend 2 jaar gedanst. Nu nemen mijn toekomstige en ik privélessen. Ik dacht dat de prijs iets van een 20 euro per uur was... Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hallo Sarah,Had die nr idd ook al van een vriendin gekregen. Haar ouders dansen daar.Ben je ook voor je openingsdans aan het leren? Hoeveel lessen moeten jullie nemen voor 1 dans?groetjesKristien
hallowij hebben dansschool gevolgd bij dansschool Libert te hasselt, aan de TT-wijk. Heel goede mensen, luisteren naar jullie wensen en maken een choreografie op jullie liedje. EENDER welk liedje hoor! je kan er ook groepslessen nemen als je dat wil, is minder duur maar hangt van jullie trouwdatum af. wij betalen 40euro per uur/dansles. Hangt er ook vanaf hoe snel jullie er mee weg zijn hè! :-) groepsles is geloof ik 120euro per danskoppel voor 10 lessen! maar dan is het geen dans gemaakt op jullie liedje ... als je nummer wil hebben mag je me mailenan_dirkx@hotmail.comgroetjesan 06/09/2008
Hey!Wij zijn lessen aan het volgen bij de onderstaande dansschook 'Libert'. Hebben 84euro betaald voor ons tweetjes... We zijn nu de basispassen aan het aanleren en het gaat super mooi zijn. Indien we het willen personaliseren, kunnen we verder gaan met privé lessen, maar dat is niet noodzakelijk...veel succes!!groetjes