Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 08/11/2008

18-8-2008 14:00:38
Hallo,
Wij trouwen op 08/11/2008.
Zijn er nog koppeltjes die dan trouwen?
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

kathelijne
8-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 821

Leen
8-11-2008
 Meld misbruik18-8-2008 17:18:23

Hallo,

Wij trouwen dan ook!
Bij ons is het volgende al geregeld:
*zaal (menu is ook al vastgelegd)
*fotograaf (we moeten wel nog eens langs voor de laatste afspraken)
*vervoer
*kerk (in september moeten we nog eens langs de pastoor voor de ondertrouw)
*gemeentehuis
*Kledij van bruid en bruidegom
*ringen
*afspraak met de kapper is gemaakt

Wij zijn nu bezig met misboekje en uitnodigingen (deze maken we zelf en heb nu vakantie, daarmee)
We moeten nog kijken voor kleding voor de bruidskindjes, een huwelijkskaars, bloemen of andere versiering voor de kerk, cadeautjes voor kindjes aan de kerk en bruidsboeket.
Hebben jullie nog veel werk?
Succes!

kathelijne
8-11-2008
 Meld misbruik18-8-2008 21:23:55

Ja hoor hebben ook nog hel wat te doen!!
Zijn bezig aan de uitnodigingen, we maken ze ook zelf, de mis moet nog in mekaar gestoken worden, zaal ligt vast maar we moeten nog gaan voor de menu vast te leggen, kledij bruidskindjes moet nog gekocht worden,bedanking voor de gasten, Kleed nog eens terug gaan passen, kledij bruidegom en alle mannen ( zouden allemaal hetzelfde kostuum dragen). K denk dat ik nog wel wat vergeten ben hoor......

Annelies

Meld misbruik19-8-2008 8:59:39

Hallo Kathelijne en Leen,

Wij trouwen ook op 08/11/08

We hebben dit pas 3 weken geleden beslist, maar hebben al het volgende vastgelegd
- feestzaal
- wet (we trouwen niet voor de kerk)
- DJ
- fotograaf
- trouwkleed
- Ringen

Nu moeten we dringend beginnen aan de uitnodigingen, zoeken naar vervoer, kapper & make-up aan huis, bruidsboeket en kostuum voor mijn ventje en kleren voor de bruidskindjes

Nog veel success met de voorbereidingen!
Groetjes,
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...