Terug naar overzicht
Vind ik niet zo geslaagd. Enkel de zin: once upon a time I was falling in love, but now I'm only falling apart, spreekt al voor zich. Het gaat hier duidelijk over een liefde die voorbij is. Total Eclipse of the heart staat voor de hele weg die het hart volgt: van verliefd worden tot uit elkaar gaan. Voor een openingsdans zou ik toch echt een ander nummer kiezen.Zelf kiezen wij voor: From this moment on van Shania Twain. Heel mooi en heel toepasselijk van tekst. Hierin worden de huwelijksgeloften herhaald.
hey,ik en mijn vriend hebben gekozen voor to beautifull for words van christina aquilera. de titel zegt het zelf al te mooi voor worden. het gaat over de liefde en hoe moeilijk het is om die in woorden uit te leggen hoe goed zij haar voelt bij haar partnervele groetjes sarahnog 25dagen.
Hallo,Wij vinden het ook moeilijk om te kiezen. Het liedje van Lindsay hebben wij genomen voor in de kerk. Echt mooi! Verder ook van de Kelly Family en Céline Dion.Voor de openingsdans horen wij graag Anouk met haar laatste liedjes "Lost". Maar weten nog niet zeker. T'zijn allemaal ideetjes dat wij bijhouden. Wij willen graag een liedje waar we mooie herinnering aan hebben. Vb: de eerste "slow" dat men samen heeft gedanst. Succes met jullie verdere zoektocht.Isabelle
hey sandy,dat van bonnie tyler zou ik niet nemen maar er zijn zoveel toepasselijke liedjes bv. dat van jennifer Ruch you are my lady and you are my man ,Rene froger this is the moment mischien helpt dit een beetje Groetjes Tanja (nog 61dagen)
hey Sandy,wij hebben voor onze openingsdans "believer" van de Monkeys (maar dan in de versie van de Shrek 1 film genomen. dit liedje is wel een jive - dus dansles nemen als je nog nooit gedanst heb is wel wenselijk ;-)en direct na onze spetterende openingsdans hebben we "en dans" van clouseau laten spelen om samen met onze ouders en vrienden de dansvloer in vuur en vlam te zetten. Neem vooral een liedje waar je jezelf goed bij voelt.Succes nog en geniet vooral van je dag.
bedankt voor de tips ondertussen had ik de tekst ook al gevonden, en ontdekt dat dit liedje niet echt van toepassing is.verder iedereen bedankt voor de tips, maar zoeken verder meer iets in stijl van enya. Iemand daar tips bij?alvast bedanktsandy