Terug naar overzicht
Hey Kim,Ik heb géén ervaring met Mauritius travel uit Nederland, maar uit ervaring in de reiswereld weet ik wel dat je daar best mee oplet. Hier in België zijn er ook touroperators genoeg die Mauritius aanbieden en die fixe kortingen bieden voor jonggehuwden zoals bvb Pegase, Odysseus, Exclusive destinations, Rainbow, Best tours.Ik ben er zelf al geweest dus kan je wel enkele hotels aanraden.Een goed hotel, all inlcusive en mooie honeymoonkorting is hotel The Legends, staat o.a. in best tours.Indien je meer info wil, mag je me altijd mailen: travelangelke@yahoo.comSucces!PS: ik weet niet vanwaar je ergens bent, maar ik heb een reisbureau dus kan je wel verder helpen.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Wij vertrekken op 21september nr Mauritius. Geboekt in het plaatselijke reisbureau via Odysseus. We verblijven in hotel Le Dinarobin. Als bruid heb ik mr liefst 50% korting op de vlucht en het verblijf. tIs dus zeker de moeite waard om goed te vergelijken voor je je keuze maakt.Grtjs
Wij vertrekken op 31/10 naar Mauritius met Mauritius travel uit nederland. Wij gaan naar hotel Le Canonnier. Ik had ook zo mijn vragen bij die firma en heb deze ook gesteld op een forum en daar zeggen ze dat ik me geen zorgen moet maken want zij zijn aangesloten bij "ANVR" "IATA" en "SGR". In november kan ik je er iets meer over vertellen. Ik ben tot nu toe steeds correct behandeld en heb reeds een bevestiging ontvangen van onze reisschema. Sandra