Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

van familie moet je het hebben!!!

18-8-2008 16:20:29
hallo iedereen,
ik moet hier toch even mijn ei kwijt!
een 3-tal weken geleden hebben we alle uitnodigingen uitgedeeld. mijn stiefma had mij verteld dat mijn stiefbroer en zus niet zouden komen dus hadden we daarvoor geen uitnodigingen opzij gezet. vorige week belde mijn stiefma om op een voorzichtige manier te vragen of mijn stiefzus toch zou mogen komen. dus ik zeg "ok ik stuur haar uitnodiging op".
nu is het zo dat mijn ouders enkel s'middags komen eten en nadien nog even meegaan voor de foto's en daarna huiswaarts vertrekken. mijn pa heeft 2 jaar geleden een hele zware herseninfarct gehad en kan namelijk niks meer aan van drukte.
nu belt die stiefzus om aan mijn ouders te vragen of zij ook op het avondfeest aanwezig gaan zijn. dus zeggen die"nee want vader kan die drukte niet af"
nu heeft madame ineens geen zin meer om te komen!! want ze kent daar niemand en dan zitten ze daar alleen terwijl er nog mensen zijn die niemand kennen.
ik krijg er iets van e van dat soort mensen. zit ze eerst gelijk een klein kind te zeuren dat ze niet komt,wilt nadien toch een uitnodiging en loopt nadien weer te zeuren dat ze niet wil komen!
wie heeft nog van die leukerds in de familie?
xxx

wendy
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 507

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 17:42:18

Ik heb anders ook nog een goeike:
de zus van mijn overleden schoonmoeder hadden wij enkel op de receptie gevraagd omdat we na het overlijden van mijn schoonmoeder nooit nog iets van haar gehoord hebben (geen kaartje met kerst, geen telefoontje om te horen hoe het gaat... niks). Nu belde die vrijdag om te melden dat ze zich vernederd voelt dat we haar niet op het avondfeest gevraagd hebben. Ze zei letterijk: "op één of twee man meer steekt het toch niet". Hallo????? Wij trouwen, wij beslissen en mensen die begaan zijn met ons die willen wij er graag bij, maar zo'n tante! Bah!
Zelfs de grootouders waren wouden initieel niet komen omdat we die bewuste tante niet gevraagd hebben, maar omdat wij ons van die chantage niks aantrokken hebben zijn grootouders beslist toch maar te komen.
In elke familie is het wat hoor. Nu moet ik zeggen dat we gisteren de tafelschikking gedaan hebben en dat ging super vlot.

Niks aantrekken van anderen en gewoon jouw gevoel volgen!
Succes nog!

Katleen

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 18:19:22

ah ik heb er ook eentje.
mijn peter, waar ik al jaren geen contact mee heb (heeft ruzie met mijn vader en is een alcoholieker) heb ik uit beleefdheid uitgenodigd op de receptie. ik krijg vorige week telefoon met de melding dat ze naar de receptie komen maar dat ze ook naar het avondfeest willen komen maar daar geen uitnodiging voor gevonden hadden???(die zat er natuurlijk niet bij) wat zou ik nu zo iemand die mij jaar en dag negeert en de kans heeft om te staan ruziemaken met mijn vader uitnodigen op mijn avondfeest? tja van je familie moet je het hebben ...

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 20:53:52

ja seg...ben ik blij dat ik niet alleen ben!!! pffffffff onze lieven heer moet van elk zijn getal hebben zeggen ze dan. ik hoop dus dat em van dit soort niet teveel gemaakt heeft!

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2008 22:35:18

Gelukkig zelf niet voorgehad.
Ik kan begrijpen dat je je daar in opjaagt maar dat helpt toch niet.
Je hart eens goed luchten tegen mensen die er ook zo over denken en dan maar zo laten... Toch niks aan te doen. Zo'n mensen zullen altijd blijven bestaan en zo'n kuren zal ze ook wel tegenover andere mensen hebben.
Vriendelijk knikken, slikken en negeren en tegen iemand anders eens goed ventileren.

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 18:40:17

bedankt voor jullie reacties! maar ik heb nog nieuws! nu komt ze toch! hilarisch gewoon. als jullie graag een cursus volgen over hoe belachelijk kan ik mezelf maken...dan moet je bij haar zijn.
xxx

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik24-8-2008 21:51:46

wij hadden ook zo iemand!
we hadden besloten om niemand onder de 16jaar uit te nodigen(anders waren we met teveel personen)
nu had mijn man een tante met 3 kinderen,de oudste 21,middelste 17 jongste 14.
we zeiden dan vanaf 16 jaar,en toen besloten ze om niet te komen.mijn man vond dat zo erg dat we haar dag erna terugbelde om te zeggen dat de jongste mee mocht komen.

ze had ineens al andere plannen!

we hebben geen kaartje of niks meer gekregen,en nu negeren de kinderen zelfs mijn man zijn zusje!

familie? voor mijn man niet meer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...