TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
isabel
|
18-8-2008 21:55:17
Hoi Ann,
wauw,wat een prachtige keuze! Wij hebben lang getwijfeld tussen lamb en coldplay en voorlopig ligt de keuze bij coldplay. Ik heb hier zelf een paar cd's liggen van Lamb, maar een DVD daar vrees ik voor. Heb nu zelf ook eens wat 'gegoogled'. Misschien moet je de plaatser van de clip op youTube eens contacteren en vragen om door te sturen. Ik zal ook blijven zoeken en hou je op de hoogte.
Groetjes,Isabel 22/11/2008.
ps: volgen jullie daar dansles voor of hebben jullie genoeg inspiratie ;) ?
|
|
Lieve
1-9-2006
|
19-8-2008 9:27:29
Hey,
ik kan je niet helpen, maar wil wel eventjes zeggen dat wij ook dat nummer als openingsdans hadden. Ik krijg er na (bijna) twee jaar nog kippenvel van. Gaan jullie iets speciaals doen? Het begin is niet echt dansbaar wegens te traag, dus hebben wij foto's van onze jeugd geprojecteerd en zijn pas halfweg beginnen dansen, een rumba. Onvergetelijk!
Veel succes ermee! Groetjes, Lieve
|
|
K
7-7-2007
|
19-8-2008 17:41:01
Wij gingen ook Gorecki nemen, maar uiteindelijk voor Gabriel gegaan wegens véél makkelijker om te dansen en onze openingsdans was de allereerste keer dat wij samen geslowd hebben, dus het mocht niet té moeilijk zijn he, hihi. Kan je helaas niet helpen aan de clip, sorry, maar eens zoeken op internet zou al veel moeten helpen?
|
|
Ann
27-6-2009
|
19-8-2008 17:48:02
Hallo! Het is inderdaad geen gemakkelijk liedje om op te dansen, maar ik forceer da wel! hihi!Projecties van foto's zijn idd misschien een alternatief... hmmm... dat wordt weer piekeren! Ik ga direct ook eens kijken naar tekst van 'Gabriel' of die ook zou passen, want 'Gorecki' is ook zo vreselijk mooi van tekst!moeilijk, moeilijk, moeilijk... In ieder geval, bedankt voor de leuke reacties!
|
|
Rik
|
19-8-2008 18:43:04
Ann, stuur eens mailtje naar info@discovideo.be videoclips geprojecteerd, foto's geprojecteerd, tevens gratis dvd-feestopname,.... grt Rik
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|