Terug naar overzicht
geen idee, bij ons hebben ze dat niet gevraagd...groetjeswendy en patrickhttp://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Eerlijk gezegd heb ik dit ook nog nooit gehoord... Bij mijn tante haar huwelijk was dit ook niet...Groetjes, Sarah
Welke gemeente is dat?Ik heb dat ook nog nooit gehoord of meegemaakt. Wel leuk dat de gemeente daar moeite voor wil doen. In de meetste gemeentes willen ze een wettelijk huwelijk zo standaard mogelijk houden zonder teveel frullekes en persoonlijke inbreng.Ik vind wel dat je twee keer dezelfde liedjes kan nemen. In een andere versie ofzo? Mij zou dat niet storen.
Hey Els, Bij ons in Lier is dat ook zo.Wij hebben gekozen voor twee liedjes van Diana Krall en eentje van Michael Bublé.Voor het binnenkomen Diana Krall (weet wel niet meer precies welk liedje, want we hebben de cd al afgegeven), voor het ondertekenen Everything van Michael Bublé en voor het buitengaan From this Moment on van Diana Krall.Wij horen die allebei heel graag (zijn voor Diana Krall zelfs naar Jazz Gent geweest) en de liedjes zijn ook toepasselijk.Misschien eens opzoeken via internet...?GroetjesInes3/10/2008