Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek voor de wet

18-8-2008 18:34:31
Hey bruidjes, knn jullie mij ff helpen aub?
Wij gingen onze ondertrouw gaan doen, en daar zeiden ze ons dat we op de dag van de trouw, voor drie songs moesten voorzien! Nu, we hebben onze lievelingssongs al gekozen voor in de kerk! En we gaan van gemeentehuis direkt naar de kerk!
Welke liedjes hebben jullie gekozen voor de wettelijke trouw??
1: intrede
2: na het ja- woord denk ik
3: uittrede

Alvast bedankt!!!

Dkke kus , Els

Els
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1011

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 18:38:40

geen idee, bij ons hebben ze dat niet gevraagd...

groetjes
wendy en patrick
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik18-8-2008 19:23:22

Eerlijk gezegd heb ik dit ook nog nooit gehoord... Bij mijn tante haar huwelijk was dit ook niet...

Groetjes,
Sarah

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2008 22:29:52

Welke gemeente is dat?
Ik heb dat ook nog nooit gehoord of meegemaakt. Wel leuk dat de gemeente daar moeite voor wil doen. In de meetste gemeentes willen ze een wettelijk huwelijk zo standaard mogelijk houden zonder teveel frullekes en persoonlijke inbreng.
Ik vind wel dat je twee keer dezelfde liedjes kan nemen. In een andere versie ofzo? Mij zou dat niet storen.

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik19-8-2008 10:15:46

Hey Els,

Bij ons in Lier is dat ook zo.
Wij hebben gekozen voor twee liedjes van Diana Krall en eentje van Michael Bublé.

Voor het binnenkomen Diana Krall (weet wel niet meer precies welk liedje, want we hebben de cd al afgegeven), voor het ondertekenen Everything van Michael Bublé en voor het buitengaan From this Moment on van Diana Krall.

Wij horen die allebei heel graag (zijn voor Diana Krall zelfs naar Jazz Gent geweest) en de liedjes zijn ook toepasselijk.

Misschien eens opzoeken via internet...?

Groetjes
Ines
3/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...