Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaart

18-8-2008 19:26:41
WIE KAN ME HELPEN OM MIJN MENU OP EEN ORIGINELE MANIER OPTESTELLEN?
ik moet dit af hebben tegen morgen

KELLY
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 373

Els
19-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 22:54:26

Hey!
je bent er wel een beetje laat me hé :-) Ik hoop dat je nog meer reacties gaat krijgen!!!
Ik denk dat ik het zelf ga afprinten op mooi papier van bij AVA, en dan in een proefbuisje rollen en dit in een houdertje zetten! Aan de proefbuisjes zelf ga ik nog een mooi lintje hangen met onze naam en datum op! Ze mogen dan die houdertjes meenemen naar huis!
Ik hoop dat je hier iets mee bent of mss al iets anders gevonden hebt!

Nog veel succes

Dikke kus Els

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 11:01:11

Hoi Kelly

Ik heb kalkpapier gekocht bij AVA en daar onze menu op afgedrukt. Dan heb ik dit papier aan beide uiteinden geperforeerd en er een grijs lintje doorgehaald tot je een buis bekomt. In het midden van de buis een longdrinkglaas geplaatst met een theelichtje en zo werd de menu verlicht was een heel romantisch zicht. We hadden er 3 op elke tafel.

Veel succes
Mieke

KELLY
5-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 12:55:53

MAAR DE TEKST HOE HEBBEN JULLIE DIE OPGESTELD?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...