Terug naar overzicht
Dag Veerle,wij trouwen op 06.09.2008 ook met audi'sde volledig suite zelfs ook.Op zich geen makie maar plotseling ging het van zelf. Vooral rond vragen zou ik zeggen als je wilt zal ik het eens vragen aan de mensen die met de audi A5 rijden want wij hebben A3 A4 A5 en A6 .Ik zou zeggen alvast veel geluk in je zoektocht. Ps: wat je ook eens kan doen in kijken of er club is ik had een club audi tt gevonden die mensen waren zelfs bereid om in een collone achter te rijden .Vele lieve groeten Cindy
Hey,wij hebben onze Audi A6 gehuurd in een Audi-garage.Groetjes,Lieve
Hoi,ook wij trouwen met Audi's maar hebben het zo geregeld dat we ze van de garage zelf krijgen, het enige is dat je dan moet zien dat ze vol getankt zijn.Zelf hebben we er 2 dus dan rest ons nog een 3 tal te hebben. Bij ons zal het dus wel met de verschillen zijn A4 - A5 - A6 - A8 en een witte A4 SLine als bruidswagen :-)probeer eens bij de garage op de N60 misschien kunnen ze voor jou iets regelen.Succes!!
Dank u wel voor de reacties. Wij zullen deze tips zeker en vast meenemen bij onze zoektocht!