Terug naar overzicht
Hey!Ai... dat kan een vlotte gang van zaken wel een beetje bemoeilijken... Maar er zijn toch mogelijkheden genoeg qua parkeren als ze willen! Sommige dingen moet je blijkbaar op je laten afkomen jammer genoeg.Wie weet, komen jullie wel mee in beeld! ;-)Veel succes ermee en geniet ervan!!!groetjes,ElsP.S. een ex-Maaslandertje! ;-)www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
anders moet je eens contact opnemen met sterio sushi... dat zijn de mensen die dat programma maken.volgens mij kan je met hen wel iets regelen?
@ Sarah (en Dirk natuurlijk)Het productiehuis dat Fata Morgana maakt is Sultan Sushi, niet Stereo Sushi.Hier is hun website:www.sultansushi.be Wie weet willen ze wel meewerken! Misschien filmen ze eerder op een grote wei aan de rand van de stad i.p.v. in het centrum.GroetjesInes3/10/2008
Ik heb een beetje hetzelfde voor gehad: ik wilde enkele dagen geleden parkeerplaatsen aan het stadhuis van Gent reserveren, blijkt dat op onze huwelijksdag niet mogelijk door de organisatie van de stoet van de floraliën. Enige oplossing voor ons is: parkeren in de ondergrondse parkings en een eindje te voet gaan. Ik hoop dat er voor jou alsnog een degelijke oplossing komt. Contact opnemen met de programmamakers lijkt mij een goed idee. En laat er zeker je dag niet door vergallen!Groetjes,Daphne
Oef bericht gehad dat we met 5 autos tot op de markt kunnen geraken en daar laten staan. dit is toch iets. maar nu nog regelen dat iedereen op tijd komt want het gaat druk zijn.