Terug naar overzicht
HeyWij gaan ons feest daar doen :)Ik heb me gebaseerd op -de trouw van mijn schoonzus. Was er zelf niet bij maar was naart schijnt echt de moeite-de moederdagbrunch vorig jaar, was heel lekker eten en mooi verzorgd-je krijgt de bruidssuite gratis en een gratis etentje op 1 jaar getrouwd-tijdens het bespreken van het contract waren ze daar ontzettend flexibel. Elke wens die ik had kon vervuld worden.Dus ik kan je de residentie alleen maar aanraden.Groetjes, Laura11 juli 2009
Moest je trouwens nog vragen hebben:hier is mijn emailadres:milkietje@gmail.com aangezien hier berichtjes nogal moeilijk op te sporen zijn.
Wij hebben er informatie aangevraagd. Een feest hebben we er nog niet gedaan. De menu keuze viel mij wat tegen. Ook duur. Wij zijn uiteindelijk voor Den Eyck in Kasterlee gegaan. Ook niet goedkoop maar als je met de all-in formule werkt toch zeer goed prijs-kwaliteit.
raar want ons doorslaggevend element was uiteindelijk de goedkope prijs. Ik vind niet vaak 40euro voor een meerlandenbuffet. En de menukeuze, je mag vragen wat je wil, ook al staat het niet in de brochure. Zo willen we bami en loempia's op ons chinees kraampje en dat was allemaal geen enkel probleem.Groetjes, Laura
We zijn toch niet voor deze zaal gegaan...zijn er afgelopen zaterdag gaan kijken en ik vond het er allesbehalve.En waar ik helemaal niet mee kon lachen was dat we een afspraak hadden gemaakt en de uitbater ons 20 minuten heeft laten wachten omdat hij het blijkbaar interessanter vond om naar de Olympische Spelen te zitten kijken, dan een huwelijksfeest binnen te halen...echt wel Not Done hoor!