Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HOF TER MUDE KNOKKE

19-8-2008 9:23:26
Hallo,
Heeft iemand ervaring met feestzaal Hof ter Mude?
Graag jullie reacties.

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1048

Jessica
10-5-2008
 Meld misbruik19-8-2008 14:12:52

Hallo,

ik ben er zelf niet getrouwd omdat het toch net iets te ver was voor ons, maar het was wel een goede kansmaker. Ik ken 2 mensen die er wel getrouwd zijn en die hebben enkel positieve commentaren. Heb nog niks slechts gehoord!

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik19-8-2008 15:16:30

Wij zijn er nog niet naar een trouwfeest geweest maar gaan er wel regelmatig eten als we aan de zee zijn. We vinden de keuken er in ieder geval erg lekker.

annelies

Meld misbruik19-8-2008 16:16:51

Een echte aanrader, heel eerlijke mensen, wij hebben er al enkele feesten gehad en telkens erg in orde.
En hun prijs-kwaliteit is zeer goed, voor knokke te zijn.

Nathalie

Meld misbruik19-8-2008 16:39:39

Bedankt voor jullie reacties!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...