TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Han
18-7-2009
|
19-8-2008 11:18:45
hallo,
ik ben zelf van het Leuvense (Kessel-Lo) en het is blijkbaar niet eenvoudig om een visagiste en/of kapster te vinden in deze regio. Ter info: enkele dagen geleden gaf er wel iemand als tip voor het bruidsboeket Bloembloem in Kessel-Lo. Als je toch iemand vindt, mag je dat altijd laten weten (hanrombaut@hotmail.com). Voor mij duurt het nog meer dan 300 dagen maar ik heb toch het gevoel dat de dag zelf er veel sneller gaat zijn, dan dat ik nu denk. Veel succes bij jouw voorbereidingen! groetjes, Han
|
|
Tineke
|
19-8-2008 12:22:09
Hoi Ruth, Ik ken geen kapper of visagiste die aan huis komen. Maar ken wel een goede kapper in Kessel-lo: Jimmy van Arte (Becker-Remy plein). Voor de make-up kan ik je "Clé de Peau" aanraden (Louis Melsen straat, Leuven). Vraag achter Caroline. Helaas komen ook zij niet aan huis. Voor de bloemen raad ik je "The Greenspot" aan in de Tiensestraat. Succes ermee. Groetjes, Tineke
|
|
Dorina
|
20-8-2008 11:56:02
Voor wanneer is het? Je mag me altijd mailen dorina@xplore.be
|
|
Mieke
|
31-8-2008 13:11:10
Hallo Ruth, ik ken een visagiste in de omgeving, heb goede ervaring mee, je kan haar bereiken via geeraertsannemie@gmail.com.
Veel succes!
|
|
caroline
|
5-10-2008 20:37:14
Dag Ruth,
neem eens een kijkje op www.levisage.be Ik kom je trouwdag aan huis...
Liefs, Caroline
|
|
Ans
|
16-12-2008 12:41:44
|
|
Caroline
|
17-9-2010 10:01:33
> Tineke: Voor de make-up kan ik je "Clé de Peau" aanraden (Louis Melsen straat, Leuven). Vraag achter Caroline. Helaas komen ook zij niet aan huis. >
Caroline werkt nu in haar eigen zaak in het Leuvense "L'Esprit de Caro" (Vaartstraat 10, 3000 LEUVEN (zijstraat Diestsestraat, bakkersbeeld).
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|