Terug naar overzicht
1 volgorde van de auto's is normaal eerst de suite, en in de laatste auto het bruidspaar.2. Binnengaan in het stadhuis hebben wij gewoon allemaal samen gedaan... er was niet echt een volgorde bij ons... 3. Binnengaan in de kerk: eerst de gasten, dan de suite denk ik, dan de bruidegom en dan de bruid. Buitengaan, is eerst het bruidspaar en dan de gasten.. tenzij er al een paar zijn buitengeglipt natuurlijk voor de rijst :-) 4. De dans van mij met mijn papa en bruidegom met zijn mama was op nobelprijs van Clouseau, en het volgende weet ik eigenlijk al niet meer... die heeft de DJ zelf gekozen. Groetjes, Wendy Reeds 5 dagen gehuwd
Trouwens, ik wou nog zeggen dat je je niet teveel moet stressen. Geniet van je dag ,ze is zo voorbij. Ik ben ook een controlefreak, maar de dag ervoor en de dag zelf hebben ze mij nog nooit zo rustig gezien! Al wat je kon doen, heb je ondertussen al gedaan, wat er nu nog misloopt ligt niet meer in jouw handen, dus laat je er niet door van de kaart brengen. Success! Wendy
Hoi,Eerst en vooral gene stress !!!De volgorde van binnekomen hangt af van wat je zelf wilt...Combinatie personen : - bruidegom met zijn moeder- pa bruidegom ma bruid- getuige bruidegom + partner- getuige bruid + partner- broeers/zussen met partner op volgorde van leeftijd- bruid + vaderIn die volgorde rijden de wagens naar de kerk en wet.Soms zitten bruid en bruidegom samen, afhankelijk van wat je wilt. Uit de kerk : combinatie bruidegom + bruid en de ouders samen.Vertrek eerste wagen koppel en dat dezelfde volgorde, en aankomst zaal : omgekeerd.Laatste wagen is dan dus het koppel.Als je twijfelt : googlen !!Geniet van jullie dag.Sofie