Terug naar overzicht
Hey Annelies,Ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb echter het geluk dat mijn zus in haar vriendenkring een aantal mensen heeft die met mooie auto's rijden en die niet echt deel uitmaken van het trouwgebeuren, maar wel bereid zijn ons rond te rijden.Heb jij geen vrienden of familie die een dergelijke lift voor jullie zouden kunnen versieren?Groetjes,Daphne
Bij ons is het ook via via gegaan en via vrienden en familie hebben we enkele mooie wagens kunnen bemachtigen.Een andere optie is misschien eens bij je garagist informeren? Misschien willen zij wel een auto uitlenen op die dag en da's ook wat reclame voor hen... Ik ken vrienden die zo met een spliksplinter cabrio hebben rondgereden.Te proberen denk ik.
Ik weet niet of nieuwe beetles iets voor jullie is? Er is een club van mensen die met zo'n auto rijden en die doen ook huwelijken voor een heel redelijke prijs! Ook van PT cruisers is er een club die dit doet, maar het kost wel een stuk meer. even op google intikken en dan vind je het wel!groetjes, eva