Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer - nieuwe wagens

19-8-2008 10:07:35
Hallo iedereen,

Wij zijn nog op zoek naar vervoer voor onze trouwdag. Oldtimers is niet echt ons ding en de suite zal zelf voor vervoer zorgen.

We zijn dus op zoek naar een mooie nieuwe wagen (audi, bmw, ...) om het bruidskoppel te vervoeren. In onze directe omgeving hebben we niemand die hiervoor in aanmerking komt en we willen hier ook niet te veel geld aan uitgeven.

Iemand ideetjes hoe dit aan te pakken?

Groetjes,
Annelies
08/11/08

Annelies

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 379

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 10:19:23

Hey Annelies,

Ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb echter het geluk dat mijn zus in haar vriendenkring een aantal mensen heeft die met mooie auto's rijden en die niet echt deel uitmaken van het trouwgebeuren, maar wel bereid zijn ons rond te rijden.
Heb jij geen vrienden of familie die een dergelijke lift voor jullie zouden kunnen versieren?
Groetjes,
Daphne

Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik19-8-2008 15:38:40

Bij ons is het ook via via gegaan en via vrienden en familie hebben we enkele mooie wagens kunnen bemachtigen.

Een andere optie is misschien eens bij je garagist informeren? Misschien willen zij wel een auto uitlenen op die dag en da's ook wat reclame voor hen... Ik ken vrienden die zo met een spliksplinter cabrio hebben rondgereden.
Te proberen denk ik.

eva
26-10-2008
 Meld misbruik19-8-2008 16:03:41

Ik weet niet of nieuwe beetles iets voor jullie is? Er is een club van mensen die met zo'n auto rijden en die doen ook huwelijken voor een heel redelijke prijs!
Ook van PT cruisers is er een club die dit doet, maar het kost wel een stuk meer.
even op google intikken en dan vind je het wel!

groetjes,
eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...