Terug naar overzicht
Hey,ik wil je niet te erg ongerust maken, maar ik vrees dat je toekomstige gelijk heeft om je toch een keer te laten onderzoeken: lijkt mij iets van maagontsteking of maagzweer: medicatie dus, niet noodzakelijk een opnamen. Laat toch maar eens nakijken, nu, vooraleer je vrijdag per total ligt!!! Beter nu dan op je trouwdag zelf! Nu kan je nog medicatie nemen in de hoop dat het vrijdag over is!Sterkte!
Inderdaad, ik heb hetzelfde gedacht... Je kan ook naar de huisdokter gaan als je je daar beter bij voelt. Misschien is een echt maagonderzoek nog niet nodig en kan hij of zij je nog verderhelpen met medicatie. Toch mee verder gaan hoor!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Beste Petra,Ik had dit ook tijdens mijn examens echt buikpijn precies of er stampte constant iemand in mijn buik. Kon er ook niet van slapen alles deed zeer hoe ik ook lag. En als ik at oeieoeie daar over te zwijgen. Na een hele tijd toch naar de dokter een maagontsteking maar als je te lang wacht een maagzweer. Meisje ga zo snel mogelijk naar de dokter dit gaat niet zomaar over. En niets is zo erg als op je trouw mottig zijn en niets kunnen eten door je maag.Je krijgt dan medicatie en dan gaat dat redelijk snel over.Dikke kusNele
Ik raad ook ten zeerste aan om naar de dokter te gaan en niet teveel pijnstillers meer te pakken. Deze belasten de maag ook... En best qua eten gekookte aardappelen (zonder saus of iets) en gekookte wortelen en droge toast. Dit zijn allemaal zaken die de maag kalmeren.
Veel beterschap trouwens !
Dat kan best van stress zijn..Een paar weken geleden had ik zo een week waarin men lichaam enorm reageerde...migraine, darm-en maagpijn vreselijk..Ik ben toen beginnen sporten en het verdween als sneeuw voor de zon, ik voel me zelfverzekerd en men lichaam heeft geen stress.maar mssn toch best even langs dokter, tis misschien snel opgelost en niks mag je mooiste dag in de weg staan he!
Hoi,ik zou zo rap mogelijk naar de dokter gaan... Beter nu dan donderdagavond of erger vrijdag!Succes en veel beterschapIlka
als ik van jou was zou ik maken dat je bij de dokter bent.want ik heb last van chronische stress (ahum vorige week geconstateerd door professor)en ik heb altijd vage klachten. wel ergens pijn, maar nooit zo uitgesproken als wat jij beschrijft.
Hey,Niet panikeren!Gebeurd vaker, ook bij mij! Ga gewoon naar de dokter en vraag medicatie voor de maag: Pantazol, Omeprazole,... Je zal je snel beter voelen!Groetjes, Patricia(verpleegkundige)