Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Liesbeth 13/09/2008

19-8-2008 10:42:29
Liesbeth, ik las hier wat verderop dat jullie een goeie ceremoniemeester hebben/hadden die je stress wegnam. Wie is dat en van waar is hij/zijn jullie? Ik geraak er maar niet aan uit waar we een goeie ceremoniemeester kunnen vinden...
Wij zijn van de streek rond Aalst...
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 354

liesbeth
13-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 11:15:00

Wij zijn van Midden-Limburg en onze ceremoniemeester heet Gerd Bylois. Ik weet dat hij ook op verplaatsing komt maar dan gaat de prijs natuurlijk omhoog... Als je op Google ceremoniemeester Aalst intikt kom je misschien al wat verder of hier op het forum vragen aan de bruidjes of iemand een goede ceremoniemeester kent regio Aalst... Ik voel mij alleszins al heel wat geruster sinds we beslist hebben om alles wat uit handen te geven :-)

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 13:55:39

Hoi Els

Wij hadden Carlos De Waeghe van weddings and fun. We waren zeer tevreden, hij is van de regio van Gent.

Veel succes!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-8-2008 13:58:08

Hallo,

wij zijn vorig jaar in Haaltert getrouwd (niet ver van Aalst). Wij hadden Steven Chys als ceremoniemeester en waren zeer tevreden over hem. Hij is van West-Vlaanderen maar doet ook Oost-Vlaanderen. Mijn nicht had hem op 8-8-8 als ceremoniemeester en is ook erg tevreden.
www.ceremoniechijs.be , een absolute aanrader en meer dan zijn geld waard!

Groetjes,
Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...