Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Ook wij trouwen dit najaar, oktober nl. Voor mijn zoontje van 4 en dochtertje van 2 ging ik naar taratata op de Rijksweg?? in Maasmechelen.Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben leuke dingen voor die feestelijke dag. Hoe duur je het maakt beslis je zelf hé.Mijn dochtertje trok daar eerst een heel feestelijke jurk aan maar met veel protest!!Toen de verkoopster me zei dat de meeste kindjes gewoon willen gekleed gaan besliste ik om iets makkelijks te nemen...Je kan iets moois nemen van bvb petit filou = betaalbaar maar de collectie van mona lisa vind ik het leukst.Nu zijn het hier wel mijn eigen kindjes en weet ik natuurlijk dat ze achteraf veel deugd gaan hebben van de kleertjes die ik daar kies.Dus veel succes!!!ps hun website toont al vele dingen www.taratatababy.com (geloof ik, anders op google vind je het ook)
Dag Annelies,Hier net hetzelfde "probleem", ik ben ook op zoek... onze bruidskindjes zijn beiden 4 jaar.Echt goedkoop vrees ik niet dat het zal worden, zoals Annouschka al aangeeft, Monna Lisa is toch al wat duurder(een nichtje had me dit ook aangeraden, maar moet nog gaan kijken).Helaas hebben we niet het voordeel van communiecollecties. Maar in de wintercollecties zitten ook best mooie dingen !Succes !Cindy22-11-08Ik ga vrijdag op zoek en denk er aan een paar grote kinderwinkels te doen (waar ze verschillende merken hebben)
Wij kochten de onze bij Buissonniere! Het is een soort keten met verschillende winkels in België. We hadden al gekeken voor chique kledij en bij deze keten hadden we 3 jurken, 3 onderrokken en 3 bolerootjes voor de prijs van 1 ensemble voor één kindje bij de merkwinkel.http://www.buissonniere.com/
Wij zijn naar het grote winkelcentrum aan het station in Rijssel (Frankrijk net over de grens) geweest en daar zijn verschillende kinderwinkels die heel betaalbaar bleken.
Hallo,Wij trouwen ook in november, en ik heb de kleren van onze bruidskindjes in de benetton in maastricht gehaald.Super mooi!
Dag Annelies!Ik ben ook in de maand november getrouwd en het was idd niet eenvoudig om kleding voor de bruidskindjes te vinden. Wij zijn uiteindelijk net over de Nederlandse grens geweest: Het Elfje. Dat is een kinderkledingwinkel waar ze het hele jaar door feestkleding voor kinderen hebben (bij ons was dit toen veel bruin en crème-tinten), het lijkt beetje op een communie-collectie. Kijk maar eens op hun website: http://www.elfje.nl/ Véél succes!!!
Hoi Dames! Ik zoek een betaalbare winkel voor kleren voor onze bruidskindjes. Het mag wel feestelijke kleding zijn. Vele groetjes Lynn