Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's gasten

19-8-2008 12:50:00
Hoi,

Even een vraagje wij zijn een tijdje geleden naar een huwelijk geweest en als we binnen kwamen trok de fotograaf een foto van iedereen. We moesten een kader van een schilderij vasthouden en dan met ons twee erdoor kijken.Ik vond dit wel heel origineel. Wij zouden ook zoiets willen doen maar dan niet hetzelfde als onze vrienden. Nog iemand leuke ideetjes of fototips? Ik zou dan na het huwelijk iedereen deze foto willen bezorgen. groetjes natasja
Liefs Natasja

Natasja
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1170

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik19-8-2008 13:04:33

Ik heb even met de gedachte gespeeld om van iedereen een Polaroid te nemen en dan de mensen hier iets op te laten schrijven (alternatief vaan gastenboek). Maar: polaroid foto's worden zeldzaam en heel duur!

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik19-8-2008 13:26:16

Hoi Natasja,
vrienden van ons hadden op elke tafel een wegwerpcamera geplaatst, die moest opgetrokken vooraleer het feest gedaan was.
En is gelukt!!!
Zij maakten nadien een aparte trouwalbum met deze foto's...
Heel origineel!!!
En je kan nadien een foto van iedereen opsturen (als iedereen aan bod komt tenminste) als bedanking
Succes!!!

Jessica
10-5-2008
 Meld misbruik19-8-2008 13:59:16

Hallo,

misschien kan je hetzelfde concept behouden maar een beetje aanpassen, bv met andere accessoires:

- hang ergens een heel grote poster op van bv een zonsondergang of een foto van de bestemming van jullie huwelijksreis en laat de gasten daarvoor poseren

- zorg voor rozen, grote harten of "zoenen" ( bv een fluffy kussen in die vorm, of uit karton...), veren,... om de gasten zelf iets leuk te laten doen qua pose. ik denk dan bv aan de man met een roos tussen zijn tanden voor zijn partner,, koppel dat groot hart samen vasthoudt, elkaar kriebelen met een veer...

- Zorg voor een hoge hoed en een sluier en laat de gasten die dragen voor de foto alsof zij een trouwkoppel zijn

Levert zeker leuke resultaten op!

Nou ja, dit zijn maar enkele ideetjes hé!

succes ermee!

kelly

Meld misbruik7-9-2008 12:03:57

ik ben vorig jaar afgestudeerd als fotografe en heb reeds een 10tal huwelijken gedaan
4uur fotograferen
alle foto's bewerkt op cdrom
1vergroting 20x30cm
10afdrukken 10x15cm
voor 275 euro
+verplaatsingskosten 0.30cent/km
35euro voor ieder bijkomend uur

interesse?
jurgen.reuskens@telenet.be

grtjs
kelly

ps: heb dit ook al eens gedaan met een oude kader(deze heb ik nog)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...