Terug naar overzicht
Ik heb even met de gedachte gespeeld om van iedereen een Polaroid te nemen en dan de mensen hier iets op te laten schrijven (alternatief vaan gastenboek). Maar: polaroid foto's worden zeldzaam en heel duur!
Hoi Natasja,vrienden van ons hadden op elke tafel een wegwerpcamera geplaatst, die moest opgetrokken vooraleer het feest gedaan was.En is gelukt!!!Zij maakten nadien een aparte trouwalbum met deze foto's...Heel origineel!!!En je kan nadien een foto van iedereen opsturen (als iedereen aan bod komt tenminste) als bedankingSucces!!!
Hallo, misschien kan je hetzelfde concept behouden maar een beetje aanpassen, bv met andere accessoires:- hang ergens een heel grote poster op van bv een zonsondergang of een foto van de bestemming van jullie huwelijksreis en laat de gasten daarvoor poseren- zorg voor rozen, grote harten of "zoenen" ( bv een fluffy kussen in die vorm, of uit karton...), veren,... om de gasten zelf iets leuk te laten doen qua pose. ik denk dan bv aan de man met een roos tussen zijn tanden voor zijn partner,, koppel dat groot hart samen vasthoudt, elkaar kriebelen met een veer... - Zorg voor een hoge hoed en een sluier en laat de gasten die dragen voor de foto alsof zij een trouwkoppel zijnLevert zeker leuke resultaten op!Nou ja, dit zijn maar enkele ideetjes hé!succes ermee!
ik ben vorig jaar afgestudeerd als fotografe en heb reeds een 10tal huwelijken gedaan4uur fotograferenalle foto's bewerkt op cdrom1vergroting 20x30cm10afdrukken 10x15cmvoor 275 euro+verplaatsingskosten 0.30cent/km35euro voor ieder bijkomend uurinteresse?jurgen.reuskens@telenet.begrtjskellyps: heb dit ook al eens gedaan met een oude kader(deze heb ik nog)