Terug naar overzicht
Hebben de bruidskindjes geen knuffel van toen ze baby waren? Wij hadden onze zoontjes die de ringen brachten. We hadden de ring rond hun eigen knuffeltje gedaan en dat was echt superschattig.Voor hen is dit ook meer vertrouwd.Groetjes en veel succes
ik heb bij bart smit 2 grote gekleurde nepbloemen gekocht (van stof), aan elke bloem wordt dan een ring vastgemaakt. is eens iets anders dan die kussentjes groetjes melissa13/09/08
Wij gaan ons ringen aan een lintje rond de hals van de bruidkindjes hangen.Groetjes,DAphne
Wij hebben een juwelendoosje van Haba (speelgoedmerk) gekocht.Ik vond dat erg leuke doosjes en het pastte in ons thema.Haba wordt verkocht in speelgoedwinkels waar ze ook houten speelgoed verkopen zoals The grass hopper/ de Olifant / de Krokodil.
Wij hangen ze aan een rode ballon in hart vorm die mijn neefje ons zal brengen. Kwestie van iets anders dan een kussen en het is interessanter voor mijn neefje ook
Hoi,mijn neefjes hadden iets geknutseld. Voor mij een suprise :-)Uiteindelijk is het een versierd doosje gewordne met drie hartjes op (elk neefje had een hartje gemaakt)... Iedereen vond het geweldig en zo worden de kinderen ook bij het huwelijk en de voorbereidingen betrokken...
Hoi,De onze zaten in een ballon. Die de kindjes op het grote moment kapot prikten waardoor we de ringen om elkaars vinger konden schuiven...Groetjes
Hoi Nathalie,vielen de ringen dan niet op de grond?
Wij hadden 2 beertje gekocht in de Fun met een hartje en een lintje aan om de ringen aan te hangen, maar nu wil onze ceremoniemeester die liever niet gebruiken... te veel kans dat de kindjes er aan gaan prutsen en de ringen plots verdwenen zijn... spijtig!Groetjes, lien