Terug naar overzicht
Je zal toch 2000€ moeten rekenen hoor. Goed sparen is de boodschap :p
Hey Annouschka, Wil je geen schrik aanjagen, maar ik heb er zelfs in de winkel gezien voor 4000 euro!GroetjesInes3/10/2008
Is toch gelukt Ines, dat heb ik er echt niet voor over, maar wil wel een iets extravagantere trouwjurk...Enig idee???Garamaj lijkt mij ook wel iets...Ben je trouwens in Beringen bij E&R geweest??
Hallo, ik ben in juni getrouwd in een jurk van Nicky Vankets. Ze heeft net 2500 euro gekost. Ik heb er ook iets goedkopere aangehad, maar er waren er idd ook die veel duurder waren.Groetjes lieve
Hey AnnouschkaNeen, ik heb die dure gezien bij Maxim's Couture in Mechelen. Ik ben zelf voor een geheel andere stijl gaan zien, maar was toch eens benieuwd naar die Vankets'en. Ik schrok me een ongeluk!Ik heb uiteindelijk de Cara van Marylise: die vind ik prachtig o.w.v. zijn opstaande kraag.Groetjes (en snorry voor het laten schrikken :-)!)Ines3/10/2008
Hallo,Ik ben er nog vergeten bij te zeggen dat het echt de moeite was en de reacties ongeloofelijk. Nu bijna 2 maanden later spreken ze mij er nog over aan hoe prachtig ze de jurk vonden!! Ik ben daarvoor naar E&R geweest in Beverlo daar hebben ze alijn jurken.GroetjesLieve
idd Lieve,Meestal spreken de reacties voor zich...Heb je eerst een modeshow of dergelijke bijgewoond vooraleer je besliste om naar Beringen te trekken, en vragen ze daar een bedrag indien je daar niet de jurk kiest?Want bij Anuna in Hasselt hebben ze de jurken van Garamaj en ook daar wil ik wel een kijkje nemen...pfff nu al dilemma's en dan heb ik alleen nog maar de jurk.Nu ben ik er wel zeker van dat als je de jurk bij E&R kiest en je aanstaande zijn pak daar, dat alles dan op elkaar is afgestemd, niet??Bedankt voor jullie reactie!!!
hey,mijn jurk komt ook van e&r in beringen.ben eerst naar de modeshow geweest en heb toen een afspraak gemaakt het was geheel vrijblijvend mijn verkoopster was frieda echt een lieve en super vriendelijk heeft me echt goed geholpen.ik heb jurken aangehad van nicky vankets maar ook van andere ontwerpers ze hebben er daar verschillende.ik heb uiteindelijk één gekozen van mathyro, is de vader van geloof ik en die kwam op 1500 euro die van nicky zelf beginnen van 2000 euro ik heb dat toen gevraagd nu de mijn is zeker ook niet gewoon zit ook een heel speciaal kantje aan.misschien kan je is een kijkje nemen op de site op google gewoon mathyro intikken en je komt er wel is van mathyro en van nicky vankets dan kan je is een kijkje nemen.ik moet vrijdag om mijn pasbeurt als ik iets voor je kan vragen laat je het maar weten.groetjesdebbie
ian stuart is ook heel mooi.. die hebben ze ook bij e&rik was trouwens ook heel tevreden over e&r!
Bedankt Debbie en Sara voor jullie reactie,en idd die van Mathyro hebben ook wel een pittig kantje hé?Debbie, wil je aub even informeren wanneer hun nieuwe collecties binnen komen en wie ik kan contacteren ivm eventuele modeshows in de nabije toekomst?Alvast bedankt!!En veel succes met je pasbeurt, geniet ervan!!!
Hey,Mijn kleedje is ook van Vankets en heeft 2895 euro gekost.Ons mama legde 1250 euro bij dus dan valt het nog mee....Ik heb van 1 persoon al fotokes aangekregen via de mail, waar ze in hetzelfde kleed is getrouwd!Echt heel mooi!8 november is mijn eerste echte pasbeurt en dan ga ik van mij ook wat fotokes laten trekken.Groetjes,Debby8-8-2009