Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een komiek (of hoe zegde dat)

19-8-2008 16:23:29
Wij hadden ooit eens op een feest een man die een uur aan een stuk moppen kwam tappen.Hij deed dat erg goed, en had de zaal volledig mee
Ik weet niks van hem, geen naam niet vanwaar hij komt.
Is er hier toevallig iemand die weet wie dat zou kunnen zijn, en zijn gegevens heeft.
Zal natuurlijk moeilijk zijn met zo weinig gegevens
Herinner mij wel nog dat hij toen (3jaar terug) een vriendin had die mee was en zij heeft dan enkele liedjes gezongen

annelies

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 316

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik19-8-2008 16:30:23

Ben je van Limburg, want wij hadden een komiek die 'den boxer' en 'Firmin Krets' kwam imiteren op de babyborrel van ons dochtertje dina.
Ik kan je eventueel wel zijn nummer bezorgen.

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 17:14:58

Ik heb al verschillende positieve dingen gehoord over Dirk Bauters. Je zal zijn inlichtingen wel vinden op het internet als je zijn naam googelt.

Groetjes,

Wendy
Reeds 5 dagen gehuwd

annelies

Meld misbruik19-8-2008 19:09:38

Ja, dirk bauters is het
Bedankt

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik20-8-2008 8:52:31

En zijn vriendin is vanessa chinitor.
Hij is echt heeeeeeeeeeeeel goed.
Wij hebben hem al 2 keer op nieuwjaar gehad en dan eens op een trouwfeest.
Schitterend !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...