Terug naar overzicht
ElabaIk ga volgend jaar in een trouwjurk van rembostyling trouwen. Deze gaat mij 1250 euro kosten!! Ik was er ook enorm van geschrokken hoe duur trouwjurken wel zijn!Als je echt een goedkopere jurk wilt, kan je beter wachten tot het terug solden zijn. Ofwel één laten maken door een naaister.Veel succes!xxx isabellewww.isabellecarlo5juni2009.bruiloftsite.nl
hallo, ik heb mijn rembo kleedje gekocht voor 950 euro. Heb het in de uitverkoop bij Sofie in Deinze gekocht. Ze zijn alles aan het verkopen aan -30%. Ze hadden daar verschillende kleedjes van rembo en alles in stock was afgeprijsd. groetjes,Inge
Hallo,hetling kleed waartussen in twijfelde van Rembo Styling kwam neer op 1500€.Veel succes met je keuze!Ellen
BesteIk trouw op vrijdag 29 augustus en heb ook een kleedje van Rembo Styling. Kostprijs 1250 euro. Maar is wel ontzettend mooi :-)Groetjes Katleen
ai... Daar gaat mijn droomjurk. Zoveel heb ik er echt niet voor over. Ik vraag me soms af of er binnen het budget dat ik wil geven voor een kleed wel iets bestaat dat me past.
Hoi Sofie,Bij Anuna in Hasselt is het iedere maandag vrijblijvend open om trouwjurken te kopen aan een budgettaire prijs.Misschien de moeite waard aangezien ze daar ook Rembo Styling hebben (dacht ik toch)Kijk maar ens op hun site (zoeken via google)Succes!!!ps misschien toch maar eens op de lotto spelen??
hallomijn rembo jurk kostte inclusief retouches 1100 euro. Je zou ook eens kunnen kijken naar een 2ehandsjurk of de jurk later doorverkopen.
mijn rembo kostte 1450€... maar hij is wel prachtig!!als je wilt mag je hem hebben voor 800€ :-)
Heb je foto's?Ik wil zeker eerst zelf eens enkele winkels gaan bekijken. Maar als ik nergens mijn zin vind kom ik eens bij jou langs! Welke maat is het?
Ik wou zelf ook geen 1200 euro geven voor een kleedje en ben dus maandag gaan kijken bij Anuna in Hasselt en heb er mijn kleedje, ook een rembo maar van de collectie van 2008 gekocht voor 480€! Je moet het dan wel onmiddellijk meenemen, voor de retouches geven ze je de naam van hun naaister die je zelf kan contacteren. Ze zeiden wel dat nu de meeste keuze was omdat de nieuwe collectie binnen aan het komen was en ze de oudere modelletjes naar de koopjeshoek verhuisden.