Terug naar overzicht
Hoi Ilse,Ik heb mijn kleed gehaald bij Maxim's in Mechelen. Ik vind het echt super lieve mensen en héél behulpzaam. Het is wel best dat je een afspraak maakt. Dan ben je ook zeker dat ze tijd hebben om alleen met jouw bezig te zijn.Voor de opendeurdagen kan je best eens kijken op hun website. Gewoon googelen.Twee september mag ik mijn kleed opnieuw gaan passen. Spannend want het is van februari geleden.P.S.: Ik denk dat Maxim's momenteel wel in verlof is.Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Ik heb mijn kleed gekocht bij Maxim's in Mechelen. En ben er echt SUPERTEVREDEN van !!GroetjesIlka
Ook hier enkel positieve commentaar!Zaterdag zijn ze zeker uit verlof want dan ga ik voor men finale pas :-)Best inderdaad op afspraak, werkte goed heb ik steeds gedaan!
hey,voor aarschot is de opendeur 19 oktober en voor mechelen 26 oktober.groetjes marjan
Ik heb mijn kleed in aarschot gekocht. Heeltevreden van zeker aan te raden, ik had elke de zelfde verkopster wat plezant was.Ga eens vrijblijvend kijken. Voor je trouwkleed best wel een afspraak maken.Groetjes Miranda05-09-2008
Ik heb ook een 5-tal maanden geleden mijn kleedje bij Maxims Couture in Aarschot gekocht. Niets dan goede commentaar. Ze nemen echt wel de tijd voor jou en dringen je niets op.
Ik heb mijn kleed gekocht in Aarschot, daar zijn er nu nog heel wat van de collectie van vorig jaar, aan halve prijs, maar daarom helemaal niet minder mooi. Echt eens de moeite om te gaan kijken.