Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maxim's Couture

19-8-2008 19:14:38
Heeft er iemand ervaring met Maxim's Couture in Aarschot en/of Mechelen? Voor mij is het een heel eindje rijden, maar ik heb er al heel veel positieve reacties van gehoord ... en het lijkt me wel de moeite er eens te gaan kijken. Weet er iemand wanneer er opendeurdagen zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Liefs
Ilse

Ilse
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 405

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik19-8-2008 20:23:27

Hoi Ilse,

Ik heb mijn kleed gehaald bij Maxim's in Mechelen. Ik vind het echt super lieve mensen en héél behulpzaam. Het is wel best dat je een afspraak maakt. Dan ben je ook zeker dat ze tijd hebben om alleen met jouw bezig te zijn.

Voor de opendeurdagen kan je best eens kijken op hun website. Gewoon googelen.

Twee september mag ik mijn kleed opnieuw gaan passen. Spannend want het is van februari geleden.

P.S.: Ik denk dat Maxim's momenteel wel in verlof is.

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik19-8-2008 20:30:52

Ik heb mijn kleed gekocht bij Maxim's in Mechelen. En ben er echt SUPERTEVREDEN van !!

Groetjes
Ilka

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 20:37:26

Ook hier enkel positieve commentaar!
Zaterdag zijn ze zeker uit verlof want dan ga ik voor men finale pas :-)
Best inderdaad op afspraak, werkte goed heb ik steeds gedaan!

marjan
18-7-2009
 Meld misbruik19-8-2008 21:44:00

hey,
voor aarschot is de opendeur 19 oktober en voor mechelen 26 oktober.
groetjes marjan

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 23:52:52

Ik heb mijn kleed in aarschot gekocht. Heeltevreden van zeker aan te raden, ik had elke de zelfde verkopster wat plezant was.
Ga eens vrijblijvend kijken. Voor je trouwkleed best wel een afspraak maken.

Groetjes Miranda
05-09-2008

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik20-8-2008 8:17:20

Ik heb ook een 5-tal maanden geleden mijn kleedje bij Maxims Couture in Aarschot gekocht. Niets dan goede commentaar. Ze nemen echt wel de tijd voor jou en dringen je niets op.

Veerle
13-6-2009
 Meld misbruik20-8-2008 21:33:57

Ik heb mijn kleed gekocht in Aarschot, daar zijn er nu nog heel wat van de collectie van vorig jaar, aan halve prijs, maar daarom helemaal niet minder mooi. Echt eens de moeite om te gaan kijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...