Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proefbuisjes

19-8-2008 19:57:20
Ik ben op zoek naar tubes/proefbuisjes voor suikerbonen in te doen. Waar vind ik die en wat kost dit ongeveer?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1073

Kelly
23-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 20:14:51

Bij Ava verkopen ze die, de prijs weet ik niet

s
1-6-2007
 Meld misbruik20-8-2008 8:16:37

Bij Happyland kan je ook eens gaan kijken.
Wij zijn naar Ava geweest om idee'tjes op te doen, maar toen bleek dat het matriaal dat wij nodig hadden goedkoper was in Happyland.
Van Ava weet ik zeker dat ze proefbuisjes hebben, dus veel kans dat ze iets goedkoper verkrijgbaar zijn in Happyland.
Prijs geen idee.
Wat ik wel weet van iemand dat dat voor de geboorte van haar dochtertje had gemaakt: proefbuisjes vullen met grote bonen is geen leuk werkje omdat de boontjes er juist moeten insteken. Als je er veel moet maken best hulp inschakelen.

Annelies

Meld misbruik21-8-2008 2:52:30

casa...

Hennebel

Meld misbruik21-8-2008 21:47:16

Hallo,

Ik heb er nog 45 liggen, die je eventueel kan overkopen. Ze zijn wel al eens gevuld en leeggegoten, maar nog in perfecte staat.

Laat je weten of je geïnteresseerd bent ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...