Terug naar overzicht
Ik denk dat beide kunnen. In mijn familie wordt dat opgestuurd of in de bus gedropt. bij mijn toekomstige man is het echter traditie dat de nonkels en tantes persoonlijk worden uitgenodigd. De neven en nichten worden in de bus gedropt.groetjes,Els en Stefan
ca. 6 weken op voorhand moeten de mensen hun uitnodiging hebben. De naaste familie (tantes en nonkels) nodig je persoonlijk uit. Normaal weten zij ook al lang van je trouwplannen en hebben zij die dag al la,g in hun agenda staan, maar officieel hoort het zo en dan zie je ze ineens nog eens even. De rest verstuur je met de post. Als je het echt volgens de etiquette wil doen, mag je zelfs bij de buren geen uitnodiging in de bus steken. De postbode wel.
Hallo,Ik trouw op 19 augustus 2005.Normaal gezien een 6-tal weken voordien maar in zal toch al vanaf tweede week van juni beginnen omdat sommige in verlof zijn of gaan. Mijn geval is zelfde zoals els. Traditiegetrouw bij mijn vriends kant persoonlijk gaan afgeven. Andere doe ik per post of in bus.Isabelle