Terug naar overzicht
Hey Katleen,Ik ben daar al geweest en is een paradijselijke omgeving, echt typisch voor honeymooners, maar veel is er niet te doen, daar moet je rekening mee houden.Welke periode zouden jullie gaan?Een aanrader voor een hotel als je all inclusive wil is hotel the Legends, staat o.a. in de brochure van Best tours. Ook hotel Paradise Cove is supergezellig (een klein romantisch hotelleke), superchique is one and only touessrok.Prijzen hangen af van wanneer je boekt en wanneer je wil gaan.Je mag mij altijd mailen voor meer informatie: travelangelke@yahoo.comgroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi KathleenWel ik ga toevallig vandaag onze huwelijksreis naar Mauritius boeken. we gaan naar het hotel Legends met een ultra all inclusive, zelfs uitstappen zijn inbegrepen. Je kan deze reis zowel boeken bij Pegase als Best tours. We nemen best Tours, omdat Pegase gewoon al geen plaatsen meer had op zijn vluchten. Ik zat gisteren met mijn mond open bij mijn reisagent, toen ze me dat vertelden. We vetrekken op 31 maart 2009, das 3 dagen na onze trouw. We zijn voor 13 dagen/ 11 nachten alles inbegrepen (verzekering,all in hotel, thalys tot in CDG,...) 7200euro kwijt voor 2 personen. Niet goedkoop, maar ik zie het als een unieke kans. Ik krijg als bruid 50% korting anders was de reis niet te betalen.GroetjesKim
Hoi,Wij gaan ook op huwelijksreis naar Mauritius. Wij hebben geboekt via Jetair. We gaan naar het hotel Sugar Beach Resort. We hebben all inclusive, gaan 12 nachten/13 dagen. Wij betalen een kleine 5500 euro voor 2 personen.Bij jetair krijg je ook heel wat korting als vroegboek en nog extra voor honeymoonreizen. Bij ons hadden ze wel alleen één foutje gemaakt. De All in hebben wij erbij genomen dus moesten we per nacht bijbetalen. Aangezien onze 1e nacht de nacht in de vlieger is zijn we dan nog niet in het hotel. Jetair had wel de all in voor die nacht aangerekend. We hadden dit opgemerkt en het is zonder probleem rechtgezet hoor.Ik heb al een paar mensen gehoord die daar huwelijksreis geweest zijn en ook in dit hotel en ze waren toch enthousiast.Ik kijk er echt naar uit, alle change duurt het nu niet lang meergroetjesMiranda6 sept 08