Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag deel 1: 14 augustus 2008!

20-8-2008 8:02:18
Hallo,

Vorige donderdag hebben we het eerste deel van ons huwelijk al gehad: ons huwelijk voor de wet!
Het was een zaaaaaaalige dag en ik kan iedereen dan ook aanraden om op 2 dagen te trouwen (als je voor wet en kerk trouwt natuurlijk)!
Onze ouders verzamelden bij Sammy thuis en wij maakten ons samen klaar, zodat wij samen zouden arriveerden. Heel leuk én anders dan we 't gaan doen over een paar weekjes.
Ik kocht in een klein winkeltje een kort wit kleedje voor (bijna) geen geld ;) en voelde me een echte bruid! Sammy (die toch eens een casual kostuum nodig had) liet een kostuum maken in de zalige winkel Café Costume in Antwerpen.
Ook een boeketje was erbij, van 't Bloemenateljee in Kalken!

Gewoonweg allemaal super, en leuk om al eens met beide gezinnen samen te zijn en gezellig te tafelen...

Een uitgebreid verslag vinden jullie op

http://sammy-annemie.blogspot.com/

En wat ik zeker niet mag vergeten: ook onze fantastische fotograaf (Pieter Van Impe) was er al bij tijdens de ceremonie. Gisteren postte hij als verrassing en reactie op mijn blog al een eerste prachtige foto:

http://www.fotografie-vanimpe.be/blog/lang_nlspeciaal-v...

Enjoy!

Groetjes,
Annemie & Sammy

Annemie
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1427

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 8:14:44

Hey Annemie
Wat een fantastische foto's.
Ik kan niet anders dan je verhaal beamen.
Wij trouwen ook in twee keer.
16/08 voor de wet en 6/09 voor de kerk.
16/08 was super!!!
Buren die balonnen kwamen hangen, een vriendin dat alles in goede banen leidde, een nonkel die fungeerde als amateur fotograaf en daar super in slaagde!
Ik had een zijden appelblauwzeegroen kleedje en kreeg niet anders dan complimenten!Op 6/09 zal het in het wit zijn.
Amai jij ziet er gewoon supermooi uit!!!
WIj hadden achter het gemeentehuis een klein receptieke voor de genodigden en nadien rustig én lekker gaan eten met onze ouders!!
groetjes

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 8:24:10

@annemie
Heb je anders een mailadres dan kan ik je onze website met de fotootjes doormailen?
Mijn "man" :-) heeft niet graag dat ik dit op het forum zet aangezien dat een website is die gaat blijven bestaan..
groetjes!

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik20-8-2008 9:34:09

Idd superfoto! Waar had je dat kleedje vandaan? Prachtig gewoon!

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik20-8-2008 10:33:54

Oh super, mijn boeketjes (zowel voor de wet als voor de kerk) kwalmen ook van Wim De Ruyver van het Bloemenateljee in Kalken. Wat een artiest hé... Geniet van je huwelijkse staat en geniet nog meer van de voorbereidingen naar deel II :-)
Groetjes,
Lien, 186 dagen getrouwd :-)))

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik20-8-2008 11:29:53

Superschattig kleedje! En héél mooie spontane foto!
Geniet er al van, en binnenkort ook van je 2e huwelijksdag!
xxx

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Annemie
13-9-2008
 Meld misbruik22-8-2008 10:52:38

@ lientje: ik kocht mijn kleedje bij César in Gent! Echt een koopje!
@ vicky: sammy.annemie@gmail.com

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info