Terug naar overzicht
Hey AnnemieWat een fantastische foto's.Ik kan niet anders dan je verhaal beamen.Wij trouwen ook in twee keer.16/08 voor de wet en 6/09 voor de kerk.16/08 was super!!!Buren die balonnen kwamen hangen, een vriendin dat alles in goede banen leidde, een nonkel die fungeerde als amateur fotograaf en daar super in slaagde!Ik had een zijden appelblauwzeegroen kleedje en kreeg niet anders dan complimenten!Op 6/09 zal het in het wit zijn.Amai jij ziet er gewoon supermooi uit!!!WIj hadden achter het gemeentehuis een klein receptieke voor de genodigden en nadien rustig én lekker gaan eten met onze ouders!!groetjes
@annemieHeb je anders een mailadres dan kan ik je onze website met de fotootjes doormailen?Mijn "man" :-) heeft niet graag dat ik dit op het forum zet aangezien dat een website is die gaat blijven bestaan..groetjes!
Idd superfoto! Waar had je dat kleedje vandaan? Prachtig gewoon!
Oh super, mijn boeketjes (zowel voor de wet als voor de kerk) kwalmen ook van Wim De Ruyver van het Bloemenateljee in Kalken. Wat een artiest hé... Geniet van je huwelijkse staat en geniet nog meer van de voorbereidingen naar deel II :-)Groetjes,Lien, 186 dagen getrouwd :-)))
Superschattig kleedje! En héél mooie spontane foto!Geniet er al van, en binnenkort ook van je 2e huwelijksdag!xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
@ lientje: ik kocht mijn kleedje bij César in Gent! Echt een koopje!@ vicky: sammy.annemie@gmail.comgroetjes!