Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tinneke & frederik

20-8-2008 9:14:34
Hallo dames/heren
wij zijn op zoek naar een geschikte zaal .. we hebben reeds wat berichtjes gelezen over de architect in Lennik waar ons oog reeds was op gevallen maar we zijn niet 100% overtuigd van onze keuze .. heeft iemand nog enkele aanraders in de omgeving van Dilbeek - Lennik (en omstreken) .. alvast bedankt voor de info !!

tinneke
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 826

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik20-8-2008 10:16:50

Hallo Tinneke,

Wij geven onze trouwfeest in de Waerboom, misschien ietske duurder, maar zeker dat je waar krijgt voor je geld, heel lekker eten en heel mooie lokatie. Anders in de omgeving ook nog gehoord van Brouwershof in Affligem dat die goed zouden zijn.

Veel plezier met jullie zoektocht

Katrien

tinneke
18-7-2009
 Meld misbruik20-8-2008 10:19:42

dank je voor je reactie .. we hebben elkaar daar leren kennen in de waerboom :) ... zijn op zoek naar wat anders daar er reeds een groot deel van de familie daar is gehuwd .. was net gaan kijken op de site van het brouwershof .. ziet er inderdaad niet slecht uit ..
thx voor de tip

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik20-8-2008 10:21:56

Hallo Tinneke,

zoals Katrien zegt is het Brouwershof in Affligem heel goed. Wij hebben daar onze feest gegeven en waren heel tevreden. Alles was tot in de puntjes in orde. Mooie binnenkoer, prima service, goede dj, lekker eten en erg betaalbaar.

Groetjes,
Isabel

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik21-8-2008 15:26:24

Hai,

Wij gaan ons feest geven in de hophoeve in Affligem vlak naast het Brouwershof. Voor mij was het liefde op het eerste gezicht en de kok die ons ontving was ook enorm vriendelijk.
De prijzen zijn zoals overal een beetje en wat voor mij een enorm pluspunt was, is dat je de enige daar bent terwijl in andere feestzalen is er meestal nog een feest naast je aan de gang.

Groetjes
Kim
12-09-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...