Terug naar overzicht
Hey Lies,Ik trouw 1 dag voor jouw,Je kant ze ook aan 1 roos hangen met lintjesof in de ava een doosje kopen in de vorm van een schatkist en ze daar in steken voor een jongen is dat misschien wel leukOf ze aan van dis bamboe krullen hangenof in een ballon laten steken die je dan kapot moet prikkenhopelijke vindt je wat je zoektgroetjes ELine05/09/2008
Het is niet mijn idee, maar van een ander bruidje een tijdje geleden hier op het forum:Laat je neefje een speelgoedauto met afstandsbedienig besturen en maak de ringen ergens op de auto vast. Mijn neefje is onze ringen ook komen brengen. Bij ons zaten ze gewoon in een doosje en dat was ook al heel mooi. Hij was iig heel trots!Succes!Groetjes, Tineke14/08/08
Wij hebben een juwelendoosje van Haba (speelgoedmerk) gebruikt. Dat zijn leuke stoffen doosjes. Misschien minder geschikt voor een jongen.Ik denk dat deze vraag gisteren en eergisteren ook is gepasseeerd, misschien vind je in die topics ook nog wat inspiratie.
Hoi Lieslaat hem iets knutslen? Hij is tenslotte al vijf!Zo wordt hij er bij betrokken? Mijn neefjes hebben dat ook gedaan en het is een prachtig doosje geworden met drie hartjes op. Het staat nog altijd op de kast en iedereen is mijn neefjes gaan feleciteren met hun kunstwerkje. Ze vonden het geweldig! En iedere keer als ze bij mij komen dan komen ze nog eens uitleggen hoe ze het gemaakt hebben! :-)Mijn zus heeft nog getwijfeld om een groot kartonnen hart te knippen en dat door hun te laten beplakken met allemaal verschillende rode stofjes en dan in het midden met strikjes de ringen aan te knopen...GroetjesIlka
Een bolderkarretje ofzo??Grtz sarah
Hey Lieswij hangen ze aan een ballon in hartvorm op een steeltje . Zo heeft er mijn neefje ook iets aan. Een kussentje vind ik echt niets voor mij(ons). Een beertje evenmin, die 2 komen op bijna elke trouw terug. Ik heb hier ook gezien dat iemand ze in een ballon had gestoken die het kindje in kwestie dan kon stuk prikken. Vind ik ook leuk gevonden.Groetjes
Hey Lies,heb je nu al beslist wat je met de ringen gaat doen??Groetjes