Terug naar overzicht
Wij hebben Ceremonie Dirc uit Wilrijk, ook heel vriendelijk hoor... ik kan je zijn gegevens wel eens geven. Je kan ook zoeken in de witte gids in Wilrijk: Bellens D; hij woont in de schuurveldlaanVan waar ben jij?? want ik ben van boechout,en je woont verdomd dicht in de buurt denk ik, misschien ken ik je wel!!
Wij wonen al 5 jaar samen in Borgerhout, maar mijn vriend komt uit Boechout : Oude Steenweg. Heel zijn familie komt van de kanten Lier , Vremde , Boechout dus zoeken we die kanten op.Groetjes
Hallo, mijn zus had Loncin Pierre als ceremoniemeester op haar huwelijk en ik kan alleen maar positieve zaken zeggen.Hij is zeer vriendelijk en op de dag zelf zegt hij perfect wat je wanneer moet doen.En dit gaat gepaard met de nodige humor.Op momenten dat het serieus is is hij dat ook maar als het wat losser mag kwam hij altijd iets tegen men zus en haar man zeggen zodat zij altijd zaten te lachen.Echt een aanrader.Hij is iemand die zijn vak goed kent en het graag doet.Maak er eens een afspraak mee zodat je elkaar al eens gezien hebt dan heb je al eens een goede indruk.Veel succes!