Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester

24-5-2005 16:05:57
Hoi, Heeft er iemand ervaring met Ceremoniemeester Loncin Pierre uit Berchem? Heb met hem nog maar 1 keer gebeld en hij was super vriedelijk en ik heb veel info gekregen. Zijn er nog andere goede ceremoniemeesters in de omgeving Antwerpen - Boechout - .... Alvast bedankt Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 417

Els
1-4-2006
 Meld misbruik24-5-2005 16:43:21

Wij hebben Ceremonie Dirc uit Wilrijk, ook heel vriendelijk hoor... ik kan je zijn gegevens wel eens geven. Je kan ook zoeken in de witte gids in Wilrijk: Bellens D; hij woont in de schuurveldlaan

Van waar ben jij?? want ik ben van boechout,en je woont verdomd dicht in de buurt denk ik, misschien ken ik je wel!!

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik24-5-2005 16:46:47

Wij wonen al 5 jaar samen in Borgerhout, maar mijn vriend komt uit Boechout : Oude Steenweg. Heel zijn familie komt van de kanten Lier , Vremde , Boechout dus zoeken we die kanten op.
Groetjes

Tamara

Meld misbruik24-5-2005 21:51:47

Hallo, mijn zus had Loncin Pierre als ceremoniemeester op haar huwelijk en ik kan alleen maar positieve zaken zeggen.
Hij is zeer vriendelijk en op de dag zelf zegt hij perfect wat je wanneer moet doen.En dit gaat gepaard met de nodige humor.
Op momenten dat het serieus is is hij dat ook maar als het wat losser mag kwam hij altijd iets tegen men zus en haar man zeggen zodat zij altijd zaten te lachen.
Echt een aanrader.Hij is iemand die zijn vak goed kent en het graag doet.Maak er eens een afspraak mee zodat je elkaar al eens gezien hebt dan heb je al eens een goede indruk.
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...