Terug naar overzicht
Hoi SylviaWat voor audi zoek je?En waar is de trouw?Groetjes Annelies
Annelies,we zijn nogal kieskeurig ;-) Het liefst zouden we 5 dezelfde zwarte Audi A4's of A6'en hebben en indien mogelijk 1 A8 (laatste hoeft niet persé). Mercedes en BMW vind je genoeg maar aangezien mijn vriend een onafhankelijke garage van Volkswagen en Audi heeft, wil hij trouw blijven aan 'zijn merk' :-) Hij gaat nog wel een paar collega's (officiele agentschappen) bellen maar hij vreest ervoor... Wij trouwen voor de Kerk in Lubbeek, maar het feest is in Noorderwijk/Herentals.groetjes,Sylvia 25/04/2009
Hoi hoiIk stel de vraag omdat je zoveel verschillende soorten hebt hé... maar bij deze weten we al meer!Wij hadden (zijn onlangs ook getrouwd; 4 juli 2008)ook allemaal Audi's, zwarte!Mijn vriend is ook zo een beetje 'geobsedeerd' door mooie auto's, en daarom zit hij vaak op een forum. Daar had hij dan personen aangesproken en die zijn dan voor ons gereden op die dag!!Misschien ook wel een idee (was via cleaned).Als je interesse moest hebben, mijn vriend heeft een witte audi A4 break. (misschien wel leuk als laatste auto, na al die zwarte)Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!Annelies x