Terug naar overzicht
Je kan (champagne)glazen laten graveren met jullie naam en trouwdatum, of een mooie kaars (bijvoorbeeld een kleine versie van jullie huwelijkskaars) afgeven. Je kan ook met je fotograaf afspreken dat er foto's worden getrokken van jullie met je ouders en getuigen en vragen of hij tegen het avondfeest een afdruk hiervan in een mooie kader (die jullie vooraf hebben uitgekozen) kan klaarhebben. Je kan deze personen dan in je speech bedanken en de cadeau dan geven, of als je de openingsdans voor het dessert heb kan je de ouders en de getuigen het 2e deel van het dansfeest laten openen en hen dan onderbreken voor jullie bedanking (zo heeft de fotograaf ook nog een beetje extra tijd).Alvast veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Ik heb een mooie mand gekocht bij Leenbakker en die gevuld met allemaal lekkers. Echt heel veel. Dan er een plastiek folie en strik rond gedaan. Ziet er indrukwekkend uit.Groetjes
Hoi Miranda,toen mijn vriend onlangs getuige was op het huwelijk van een vriend, kregen we op't einde van de avond van het bruidspaar een 'tegoedbon' om samen met de andere getuige op weekend te gaan. Dat is ondertussen al gebeurd en iedereen vond dat fantastisch. Het was voor ons ook wel leuk, want zo leerden we het andere getuigenkoppel ook beter kennen.We mailen nu nog geregeld met elkaar!Ik heb voor onze getuigen/ouders al 2 dienbladen gekocht, waarin foto's kunnen gepresenteerd worden. De bedoeling is dat daar enkele foto's van onze trouw in geplaatst worden. (Dat zal dan wel pas NA het huwelijksfeest gegeven kunnen worden ..)Aan de getuigen gaan we ook iets van een weekendje, etentje of brunch beloven (en ook doen natuurlijk!!)Succes !!!
Hey Miranda,wij trouwen ook 05/09/2008. Enkel de dag zelf de bloemstukken gaan ophalen en de cadeaus voor de getuigen halen en de feestzaal in orde zetten daags voordien. Denk ik, ik hoop dat ik niets vergeten ben. Groetjes en veel succes