Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk ouders en getuigen

20-8-2008 11:12:58
hoi medebruidjes,

Met nog 16 dagen op teller begin ik me toch wat zorgen te maken. Ik heb nog altijd geen cadeau voor de ouders en getuigen. Wat hebben jullie gegeven. Geen wijn of balpen of bongobon.

Zijn er nog onder jullie die op 05-09-2008 trouwen en hoever staan jullie.

Groetjes Miranda

05-09-2008

miranda
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1006

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik20-8-2008 11:27:03

Je kan (champagne)glazen laten graveren met jullie naam en trouwdatum, of een mooie kaars (bijvoorbeeld een kleine versie van jullie huwelijkskaars) afgeven.

Je kan ook met je fotograaf afspreken dat er foto's worden getrokken van jullie met je ouders en getuigen en vragen of hij tegen het avondfeest een afdruk hiervan in een mooie kader (die jullie vooraf hebben uitgekozen) kan klaarhebben. Je kan deze personen dan in je speech bedanken en de cadeau dan geven, of als je de openingsdans voor het dessert heb kan je de ouders en de getuigen het 2e deel van het dansfeest laten openen en hen dan onderbreken voor jullie bedanking (zo heeft de fotograaf ook nog een beetje extra tijd).

Alvast veel plezier met de laatste voorbereidingen.

Bethy
1-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 12:32:08

Ik heb een mooie mand gekocht bij Leenbakker en die gevuld met allemaal lekkers. Echt heel veel. Dan er een plastiek folie en strik rond gedaan. Ziet er indrukwekkend uit.

Groetjes

Bethy
1-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 12:32:13

Ik heb een mooie mand gekocht bij Leenbakker en die gevuld met allemaal lekkers. Echt heel veel. Dan er een plastiek folie en strik rond gedaan. Ziet er indrukwekkend uit.

Groetjes

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik20-8-2008 16:06:01

Hoi Miranda,

toen mijn vriend onlangs getuige was op het huwelijk van een vriend, kregen we op't einde van de avond van het bruidspaar een 'tegoedbon' om samen met de andere getuige op weekend te gaan. Dat is ondertussen al gebeurd en iedereen vond dat fantastisch. Het was voor ons ook wel leuk, want zo leerden we het andere getuigenkoppel ook beter kennen.
We mailen nu nog geregeld met elkaar!

Ik heb voor onze getuigen/ouders al 2 dienbladen gekocht, waarin foto's kunnen gepresenteerd worden. De bedoeling is dat daar enkele foto's van onze trouw in geplaatst worden. (Dat zal dan wel pas NA het huwelijksfeest gegeven kunnen worden ..)

Aan de getuigen gaan we ook iets van een weekendje, etentje of brunch beloven (en ook doen natuurlijk!!)

Succes !!!

kathleen

Meld misbruik20-8-2008 22:13:13

Hey Miranda,

wij trouwen ook 05/09/2008. Enkel de dag zelf de bloemstukken gaan ophalen en de cadeaus voor de getuigen halen en de feestzaal in orde zetten daags voordien. Denk ik, ik hoop dat ik niets vergeten ben.

Groetjes en veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...