Terug naar overzicht
Natalie Dumarey is van Ooike in Oost-Vlaanderen. Ze is van Gent afkomstig en komt er nog heel vaak!xKarenwww.nataliedumarey.be
Ik wilde ook eerst Steven Chys nemen. HIj heeft een website iets met Ceremoniechys.be of zo. HIj heeft aparte prijzen voor Oost-Vlaanderen. HIj is goedkoper maar was bij ons bezet!Karen
Hallo,inderdaad, Steven Chys is super. Wij hadden hem op onze trouwdag als ceremoniemeester en is een echte aanrader. hij is van West-Vlaanderen maar doet ook Oost-Vlaanderen. Zijn website is www.ceremoniechys.be .Groetjes,Isabel
wij hebben wilfried van laere, afkomstig uit stekene. Hij is eveneens ceremoniemeester geweest bij mijn zus en iedereen was er zeer positief over :)
Hallo Wij hadden Dirk Bogaert uit Sint-Niklaas, heel veel goede reacties op gehad van men grootmoeder en dergelijke ( mens is slecht te been en hij heeft haar heel de dag ondersteund en zelf hebben wij geen stress gehad die dag door hem)groetjes Kelly
mijn nicht had ceremonie Johan uit adegem op haar trouw, zij zijn in oostvlaanderen getrouwd,geen probleem dus!Zeer leuke man,stond te dansen op receptie met de vader van de bruid ;-)
Wij hadden Dirk Van de Weghe uit Waarschoot. We hebben die dag aan niets moeten denken, echt super!
Wij net getrouwd op 19/9/2008Wij hadden Joris van de wedding planner!Iedereen was er super tevreden van, en wj zeker!!Wij konden ons geen beter ceremonie voorstellen!Mocht je hem kontakteren bel dan maar met mijn groeten!Nog veel succesEls