Terug naar overzicht
Je moet doen wat je graag doet binnen je budget.Als een verre reis van 2000euro/p.p. geen probleem is en jullie willen dat graag doen, dan doe je dat toch gewoon?Voor zoiets mag je niet naar je schoonmoeder luisteren, vind ik.Wij zijn naar Hawaii geweest en als je daar low budget rond trekt kom je toe met je budget. Wij hebben wel nooit in een hotel gelogeerd, enkel jeugdherbergen en campings.
Hallo,ik vind dat s gelijk heeft, als je binnen je budget zo'n reis kan maken, waarom zou je het dat niet doen? Wij gaan tegen januari kijken hoeveel we bijeen gespaard hebben en hoeveel we nog kunnen uitgeven aan een huwelijksreis. In januari krijg je nog vroegboekkorting dus gaan we dan beslissen. Maar vermoedelijk zal het niet zover zijn, we betalen alles zelf en werken allebei nog niet zo lang...Groetjes,Inge (1/8/2009)
persoonlijk vind ik een mooie reis nooit weggegooid geld, want zoiets blijft je heel je leven bijen er is geen betere gelegenheid dan een huwelijksreis om eens ècht een prachtige reis te makenwij gaan als huwelijksreis onze droomreis doen, d i een rondreis door het zuidwesten van de verenigde staten, iets waar we al jaren van dromenhet kost natuurlijk geld, maar dan is het tenminste iets speciaalsnaar vb turkije kunt ge altijd gaanons budget is 5000 euro all in (voor 2 personen) en daar komt ge ver meenu de dollar extreem goedkoop is het trouwens de ideale moment om naar amerika te gaanzuid-afrika kan natuurlijk ook prachtig zijn
een huwelijksreis mag toch iets speciaal zijn en als jullie dit bedrag eraan willen geven, waarom niet ?op 01/09/08 vertrekken wij op huwelijksreis naar USA (rondreis door de nationale parken). Een tip misschien, als je Florida kiest, hou rekening met het regen/orkaanseizoen.
hoi,wij trouwen op 20 september en gaan de dag erna ook voor 3 weken naar Zuid Afrika. Ten slotte doe je maar 1 keer een huwelijksreis en mag het dus al eens iets speciaals zijn vind ik ook.Om je te helpen qua budget. wij gaan dus voor drie weken en zitten aan 2300 euro per persoon. is wel hoogseizoen dan en is natuurlijk ook voor 3 weken...Als je meer info wil over hoe en wat wij geboekt hebben, stuur me gerust je e-mailadres.groetenMuriël
Hey Nadia,Wij zijn van de mening dat onze huwelijksreis misschien wel onze laatste reis met z'n 2tjes zou kunnen zijn en daarom willen we er echt wel een droomreis van maken. Als Zuid-Afrika jullie droomreis is, of Florida of whatever, dan moet je daar volgens mij gewoon voor gaan.Je moet inderdaad wel rekening houden met de seizoenen, zo is onze winter bvb de beste periode voor Zuid-Afrika en in Florida moet je rekening houden dat augustus - oktober orkaangevoelig zijn. Dus dat mag je reis niet verknallen hé...Als je dan uiteindelijk toch een reis binnen Europa zou overwegen, waarom dan geen cruise? Je komt op verschillende plaatsen en moet je bagage maar één keertje in- en uitpakken.'t zijn maar idee'tjes van een jonge reisagente, maar als je meer info wil of twijfel hebt ofzo, mag je me altijd mailen. Ideeën genoeg!xxx en succesCindytravelangelke@yahoo.com13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Bedankt bruidjes voor jullie reactie! Hé Muriel, Zou je mij een beetje meer informatie kunnen bezorgen over de reis die je naar Zuid - Afrika geboekt hebt? Mijn e-mail adres is : zaza61@hotmail.comGroetjes, Nadia
tip van een getrouwde vrouw ahum...boek de huwelijksreis van uw dromen en laat uw schoonmoeder zeggen wat ze wil!!!Uw trouwdag vliegt voorbij en je steekt veel geld in andere mensen. Die reis was voor ons het meest fantastische en voor ons 2wij zijn heel egoistisch geweest. wij hebben onze centjes vooral in de reis gestoken en minder gasten op het feest. (feest was wel superdeluxe, maar voor beperkt publiek)echt waar.. huwelijksreis is zeker even mooi als je trouwdag