Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

problemen forum

20-8-2008 12:44:31
Hallo,

Het heeft niet meteen iets te maken met onze voorbereidingen maar wel met dit forum. Ik heb het volgende probleem: ik log zowel op de pc op het werk als op de pc thuis in op deze site. Als ik dan naar het forum ga, heb ik op mijn werk geen probleem en kan ik alle berichten gewoon lezen. Thuis echter krijg ik enkel de laatste pagina met berichten te zien. Als ik dan op 'volgende' klik, gaat hij ineens naar een pagina waar berichten opstaan van een paar maanden geleden (altijd dezelfde pagina). Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

alvast bedankt.

Sylvia 25/04/2009

Sylvia
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 368

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik20-8-2008 13:19:41

Je kans eens proberen om je cookies te verwijderen. Is waarschijnlijk iets dat in het geheugen van je PC blijft hangen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...