Terug naar overzicht
Yep, ik heb dit ook meegemaakt. Bij Liliane Claes in Herentals. Toen ik het kocht zei men daar dat ik 10% korting kreeg als ik het pasmodel zou nemen. Ik heb toen nadrukkelijk gezegd dat ik toch liever een nieuw kleedje had dus gingen ze dat bestellen. Bij de 2e pas (als ze alles op maat gingen afmeten) merkte ik dat ze me opnieuw het pasmodel gaven. Dit was duidelijk te zien adhv enkele draadjes die de vorige keer net op dezelfde plaats los hingen. Toen ik hen daarop wees beweerden ze ook daar bij hoog en bij laag dat dit een nieuw besteld kleedje was. Als ik dan vroeg om de pasjurk te mogen zien kon dat niet want dan was die "toevallig" al verkocht. Bij welke winkel heb jij dit voorgehad?
Hoi An,amai, dat is echt ronduit schandalig, ik zou ook razend zijn! En dan nog durven beweren dat het wel nieuw is! Mijn pasmodel zag er ook al echt gedragen uit, dus ik zou het ook direct zien als ze mij dat zouden geven. Maar dat was gelukkig véél te groot, dus ik hoop dat ze dit niet bij mij gaan proberen.Als ik jou was, zou ik het hier niet bij laten. Was er iemand bij je de eerste keer? Dan heb je getuigen! En als ze zouden toegeven dat het een pasmodel is, dan zou ik een fikse korting eisen!Succes ermee!!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Je kan hier praktisch niks tegen beginnen.Ook ik had een getuige bij die kon bevestigen dat dit wel degelijk opnieuw het pasmodel was. Het blijft jou woord tegen dat van de verkoopster. Uiteindelijk heb ik dus de volle prijs betaald voor een pasjurk waar ik normaal 10% korting op zou gekregen hebben. :-(
Bij mij was het Maxims in Mechelen. Ik was er zeer tevreden over tot dat dit gebeurde.