Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes

20-8-2008 14:28:06
Hey, heb van de pastoor een hele boel misboekjes gekregen maar hoe deel je nu net je pagina in? A4 formaat in de breedte? dat het langs bijde kanten even breed is? BRR! krijg er last van :s
& hoeveel boekjes moet je ongeveer voorzien dan?
Bedankt!

Valerie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 963

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik20-8-2008 14:44:33

Hey,

Je kan het gewoon op normaal A4 zetten en dan alles typen. Wanneer je gaat afdrukken heb je bij je printervoorkeuren een optie "boekje"of zoiets. Als je dat selecteert dan giet hij alles in een boekvorm. Je moet dan wel even spelen met je tekstschikking,maar dat gaat vrij vlot.
Wij hadden 70 boekjes voorzien, en hadden er een tiental over.

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 11 dagen getrouwd

Stephanie
14-8-2008
 Meld misbruik21-8-2008 9:16:17

Wel Valerie,

ik heb dat boekje zo zitten schikken in Word, met die boekvorm, dus elke bladzijde was eigenlijk A5. MAAR toen ik bij de drukker kwam zei die dat ik beter gewoon in A4 had gemaakt (en de tekst wat groter zetten), en dat zij dat dan met de kopieermachine AUTOMATISCH in boekvorm kunnen afdrukken (dus van A4 -> A5) EN nieten en plooien! Maar nu ik dat dus verkeerd had gedaan (en ik het niet zag zitten om van A5 terug naar A4 te gaan (alles verspringt namelijk), heb ik dus alle boekjes zelf moeten nieten en plooien.

Mijn tip is dus: ga eerst es langs bij de drukker en vraag zijn raad!

Groetjes!

Stephanie&Jonas
14-08-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...