Terug naar overzicht
Hey,Je kan het gewoon op normaal A4 zetten en dan alles typen. Wanneer je gaat afdrukken heb je bij je printervoorkeuren een optie "boekje"of zoiets. Als je dat selecteert dan giet hij alles in een boekvorm. Je moet dan wel even spelen met je tekstschikking,maar dat gaat vrij vlot.Wij hadden 70 boekjes voorzien, en hadden er een tiental over.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 11 dagen getrouwd
Wel Valerie, ik heb dat boekje zo zitten schikken in Word, met die boekvorm, dus elke bladzijde was eigenlijk A5. MAAR toen ik bij de drukker kwam zei die dat ik beter gewoon in A4 had gemaakt (en de tekst wat groter zetten), en dat zij dat dan met de kopieermachine AUTOMATISCH in boekvorm kunnen afdrukken (dus van A4 -> A5) EN nieten en plooien! Maar nu ik dat dus verkeerd had gedaan (en ik het niet zag zitten om van A5 terug naar A4 te gaan (alles verspringt namelijk), heb ik dus alle boekjes zelf moeten nieten en plooien.Mijn tip is dus: ga eerst es langs bij de drukker en vraag zijn raad!Groetjes!Stephanie&Jonas14-08-08