Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes avondfeest.

20-8-2008 14:42:38
Dag iedereen,

Ik zit met een vraagje...
eerst was het probleem dat mijn getuige een dochtertje heeft en mijn grootmoeder mijn nichtje van 8 opvoedt.
We zouden zowiezo iedereen van het entourage meevragen om met een oldtimerbus mee te rijden..en onze kindjes zouden bruidskindjes zijn...
nu om er geen punt van te maken hebben we mijn nichtje en het kindje van mijn getuige ook bruidskindje gevraagd.
Dus hebben 2 jongens en 2 meisjes.
Maar nu komt het...
We zouden liever geen kindjes buiten die van ons op het avondfeest willen(uit ervaring weten we dat onze kinderen moeilijk luisteren als er andere kinderen bij zijn!)
Maar hoe leg ik dat aan boord om te zeggen dat de 2 bruidskindjes (de meisjes) tot de receptie maar kunnen blijven?
Het probleem is dat daar weinig mensen met een auto zullen zijn (aangezien de meeste met de bus meerijden) en dat er een mogelijkheid is om te blijven slapen, gaan ze mss denken dat het tot het einde van de dag is...omdat ze de 2 meisjes dan toch te slapen kunnen leggen...
ik weet het allemaal niet hoor...

Iemand ervaring mee?

groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 386

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 16:41:54

ja dat is moeilijk natuurlijk om dit aan te brengen. Wij hebben overdag onze eigen kids als bruidskinderen en de 2 kleinste van 6 en 9 gaan op een gegeven moment wel weg, ook om drama's te vermijden als ze doodmoe zijn.
Normaal gesproken moeten ze het wel verstaan dacht ik toch. Gewoon zeggen en hopelijk krijg je een goede reactie!!!

groetjes en succes ermee
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik20-8-2008 20:04:32

Hoi Debby,
Wat dacht je van een babysit??
Ik zorg ervoor dat er al een babysit is bij het burgerlijk huwelijk, wel denk ik dat ik nog een tweede nodig heb aangezien zo'n dag wel lang duurt.
Ik neem mijn vaste babysit mee en zorg er wel voor dat iemand van de familie de kids met babysit! naar huis kan brengen indien nodig. (mijn dochtertje heeft nog een middagdutje nodig)
Een heel geregel, dat wel, maar met de juiste afspraken kom je d'r wel.
Een babysit kan met de kids op een gegeven moment wel naar de kamer trekken om er gezelschapsspelen te doen of een dvd te bekijken...
succes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...