Terug naar overzicht
ja dat is moeilijk natuurlijk om dit aan te brengen. Wij hebben overdag onze eigen kids als bruidskinderen en de 2 kleinste van 6 en 9 gaan op een gegeven moment wel weg, ook om drama's te vermijden als ze doodmoe zijn.Normaal gesproken moeten ze het wel verstaan dacht ik toch. Gewoon zeggen en hopelijk krijg je een goede reactie!!!groetjes en succes ermeewendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Hoi Debby,Wat dacht je van een babysit??Ik zorg ervoor dat er al een babysit is bij het burgerlijk huwelijk, wel denk ik dat ik nog een tweede nodig heb aangezien zo'n dag wel lang duurt.Ik neem mijn vaste babysit mee en zorg er wel voor dat iemand van de familie de kids met babysit! naar huis kan brengen indien nodig. (mijn dochtertje heeft nog een middagdutje nodig)Een heel geregel, dat wel, maar met de juiste afspraken kom je d'r wel.Een babysit kan met de kids op een gegeven moment wel naar de kamer trekken om er gezelschapsspelen te doen of een dvd te bekijken...succes!!!