Terug naar overzicht
Hey,ik heb al enkele feestjes meegemaakt in den lavaar,en ik kan zeggen ,het was steeds prima in orde!!Van hun prijs ken ik niks,maar mail hun eens,dan krijg je een idee.Ons feest was in Maasmechelen.Grtz sarah (18 juli 2008)
Hoi, Ik heb met school creastage gehad in Den Lavaar. Was heel tof. We hebben toen vrij mogen rondlopen daar en enkele zalen gezien. Zag er mooi uit! Plus zeer mooie omgeving voor foto's! :-)We hebben daar toen in het restaurant gegeten en dat was heel lekker. Een lector is daar later ook getrouwd en heb gehoord dat het goed verzorgd was. Ga er zeker eens een kijkje nemen zou ik zeggen en vraag eens naar een prijs. Ik heb er begin dit jaar een foldertje van gekregen op een huwelijksbeurs, maar omdat deze zaal voor ons geen optie was heb ik het niet bijgehouden. Succes!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hoi Stefanie,wij trouwen op vrijdag 22 mei 2009 en we hebben Den Lavaar gereserveerd (de kleine waszaal in de kelder). De contacten met Irene (van tastecatering) verliepen steeds goed, ze is behulpzaam en geeft veel uitleg. Wij hebben voor deze zaal gekozen omwille van het karakter van de zaal (oude mijnzaal modern ingericht) en omwille van de goede prijs/kwaliteit verhouding. groetjes,Kristel