Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ava uitnodigingen

20-8-2008 19:35:52
Dag iedereen,

Heeft er iemand al ervaring met Ava? Wij zijn vandaag de kaartjes gaan bekijken en vond ze wel mooi. De drukkosten zijn beduidend lager als bij de drukker. Hopelijk is de kwaliteit ook hetzelfde?

Groetjes

Sylvie
7-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1350

Annelies

Meld misbruik20-8-2008 19:38:10

Hey Sylvie,

Ik heb nog geen ervaring met ava, maar wil er ook eens gaan kijken voor uitnodigingen.

Wat is de gemiddelde prijs? En heb je al een idee over de tijd om ze te laten drukken?

Groetjes,
Annelies
08/11/08

Sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik20-8-2008 19:40:32

Hey Annelies,

De prijzen variëren gemiddeld van 1.50 tot en met 2.50 euro. Er zijn er goedkoper , er zijn er duurder. Gemiddeld zal je met envelop ongeveer 2 euro betalen. Daar komen nog 80 euro drukkosten bij. Het duurt max. een week normaal voor een proefdruk en ongeveer zo een 2tal weken om te drukken. Dit kan waarschijnlijk variëren afhankelijk van de periode dat je trouwt.

Nog veel succes!

veerle
21-9-2007
 Meld misbruik20-8-2008 21:11:57

Hoi Sylvie

Wij hadden ook onze uitnodigingen via AVA laten drukken. Ze zijn inderdaad goedkoper. Wij hadden er een lintje inzitten en dat is het enige nadeel bij AVA: je krijgt rolletjes met die versiering mee en je moet er dan verder je plan mee trekken. En dat vond ik dan weer minder. Wij hebben ook geen proefdruk gekregen. Enkel via mail.

Groetjes Veerle en Stefan 21/09/2007 (bijna 1 jaar super gelukkig getrouwd:) )

Marie
30-8-2008
 Meld misbruik20-8-2008 21:18:02

Hoi,

bij andere drukkers moet je dikwijls ook de kaarten nog zelf in elkaar zetten!

Groetjes

charissa
31-1-2009
 Meld misbruik21-8-2008 9:15:41

hallo,