Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ava uitnodigingen

20-8-2008 19:35:52
Dag iedereen,

Heeft er iemand al ervaring met Ava? Wij zijn vandaag de kaartjes gaan bekijken en vond ze wel mooi. De drukkosten zijn beduidend lager als bij de drukker. Hopelijk is de kwaliteit ook hetzelfde?

Groetjes

Sylvie
7-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1350

Annelies

Meld misbruik20-8-2008 19:38:10

Hey Sylvie,

Ik heb nog geen ervaring met ava, maar wil er ook eens gaan kijken voor uitnodigingen.

Wat is de gemiddelde prijs? En heb je al een idee over de tijd om ze te laten drukken?

Groetjes,
Annelies
08/11/08

Sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik20-8-2008 19:40:32

Hey Annelies,

De prijzen variëren gemiddeld van 1.50 tot en met 2.50 euro. Er zijn er goedkoper , er zijn er duurder. Gemiddeld zal je met envelop ongeveer 2 euro betalen. Daar komen nog 80 euro drukkosten bij. Het duurt max. een week normaal voor een proefdruk en ongeveer zo een 2tal weken om te drukken. Dit kan waarschijnlijk variëren afhankelijk van de periode dat je trouwt.

Nog veel succes!

veerle
21-9-2007
 Meld misbruik20-8-2008 21:11:57

Hoi Sylvie

Wij hadden ook onze uitnodigingen via AVA laten drukken. Ze zijn inderdaad goedkoper. Wij hadden er een lintje inzitten en dat is het enige nadeel bij AVA: je krijgt rolletjes met die versiering mee en je moet er dan verder je plan mee trekken. En dat vond ik dan weer minder. Wij hebben ook geen proefdruk gekregen. Enkel via mail.

Groetjes Veerle en Stefan 21/09/2007 (bijna 1 jaar super gelukkig getrouwd:) )

Marie
30-8-2008
 Meld misbruik20-8-2008 21:18:02

Hoi,

bij andere drukkers moet je dikwijls ook de kaarten nog zelf in elkaar zetten!

Groetjes

charissa
31-1-2009
 Meld misbruik21-8-2008 9:15:41

hallo,

ik heb net mijn uitnodigingen besteld bij ava (wij trouwen op 31 jan. 09)
inderdaad als je de mappen bekijkt met de uitnodigingen zitten er magnifieke tussen!
En als je dan kijkt naar de prijzen in de map (de onze kwamen op 1,94€/st)dan vallen die prijzen erg goed mee, denk je, maar wat er nergens bij vermeld staat is dat je nog eens 110€ extra moet bijbetalen voor de drukker bovenop je prijs per st.
hou er best rekening mee! de onze hebben we vastgelegd 3 weken terug, gisteren waren de kaarten zelf binnen, en nu ging de eerste proefdruk nog maar door, en die krijgen we weer pas binnen 3 weken, en dan moeten we die nog gaan goedkeuren, en dan moet alles nog werkelijk gedrukt worden, ze zijn misschien iets minder in prijs, maar ze nemen in elk geval wel hun tijd ervoor!
Wij moeten er versturen naar buitenland, dus van ons moeten ze wel vroeg weg, en we gaan ze hoogstwaarschijnlijk ten vroegste begin oktober hebben, ik vind ze heel mooi, maar vind het wel allemaal erg lang duren!

sorry als ik je demotiveer!

chari

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik21-8-2008 12:46:46

wij hebben ook uitnodigingen bij AVA laten maken. Het zijn er van buromac, dezelfde catalogus dat in alle andere drukkerijen liggen. Ava besteld die bij buromac en die gaan dan naar een drukkerij om de print te doen met tekst. Dus ava print ze niet zelf maar wel een gewone drukkerij (waar dus al die andere drukkers hun werk naar doen )perfect in orde en was idd een stuk goedkoper als bij een kleine drukkerij.

ben heel tevreden van jun service , als ik een mail stuurde kregen we dezelfde dag altijd antwoord en was snel klaar.

groetjes

Sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik21-8-2008 19:45:56

Bedankt iedereen voor jullie reactie !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info