Terug naar overzicht
Dag Mieke,Wij hebben ervoor gekozen om op iedere plaats een mini-plantje te zetten. Maar we plaatsen geen naamkaartjes. Zelf vinden we zoiets nogal 'dwingend' overkomen als wij bepalen naast wie ze de hele avond moeten zitten... ('t Is ons gevoel).Groetjes,Liesbeth
Hi Mieke,Wij trouwen op 24 september. Op www.internethuwelijk.nl vond ik ' Bruidspaar Wuggies', kleine bruidspaar en je kan er een lintje bijvoegen met de gast zijn naam op. Het is een Nederlandse website maar ze leveren ook in Belgie. Per Wuggies bruidspaar € 1,19. Kinderen zullen dit zeker tof vinden!
Wij maken in een soort van 'papierklei' kleine roosjes (net echt!), en daaraan hangen we een lintje met de naam. Geeft een romantisch effect, ik weet niet of je dat mooi vind?(die klei voelt aan als een soort plasticine, maar als het droog is, lijkt het net papier - een andere naam dan papierklei vond ik er dus niet voor :-) - komt van op een hobbybeurs)Groetjes,Nele
Hey,Voor de genodigden van de ganse dag nemen we witte keien en daar schijven we de voornaam van de persoon op. Die wordt dan op de serviette op het bord geplaast.Groetjes,Mieke11/06/2005
Ik heb laatst in een fotoalbum een heel erg leuk idee gezien.Waar de receptie doorging stond een groot bord (van piepschuim bv.) met daarop groepjes kaartjes. Ik denk van dit ook zo te doen. Dus bijv.een fotootje van ons en daar 10 naamkaartjes rond. Dan moeten ze dat kaartje nemen en dezelfde foto zal dan op tafel terugliggen. Of met verschillende soorten bloemetjes, snoepjes,...GroetjesValerie