Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

namen op de tafel

24-5-2005 21:18:02
Hoi allemaal,

Wij zijn nog op zoek naar een leuk ideetje om onze gasten op de juiste plaats aan hun tafel te zetten. We zouden graag aan elke plaats iets zetten met daarop de naam van de gast die daar zit. Wie heeft er een leuk idee om dat op een originele manier te doen? We wilden niet enkel een kaartje met naam zetten, maar eventueel ook een geschenkje met de naam en menu op vermeld.
Alle toffe ideetjes zijn welkom. We hebben nog maar 39 dagen te gaan!!!!!!

Groetjes
Mieke en Yves

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 537

Liesbeth
12-8-2005
 Meld misbruik24-5-2005 22:06:23

Dag Mieke,

Wij hebben ervoor gekozen om op iedere plaats een mini-plantje te zetten. Maar we plaatsen geen naamkaartjes. Zelf vinden we zoiets nogal 'dwingend' overkomen als wij bepalen naast wie ze de hele avond moeten zitten... ('t Is ons gevoel).

Groetjes,
Liesbeth

sofie
24-9-2005
 Meld misbruik25-5-2005 5:05:14

Hi Mieke,

Wij trouwen op 24 september. Op www.internethuwelijk.nl vond ik
' Bruidspaar Wuggies', kleine bruidspaar en je kan er een lintje bijvoegen met de gast zijn naam op. Het is een Nederlandse website maar ze leveren ook in Belgie. Per Wuggies bruidspaar € 1,19. Kinderen zullen dit zeker tof vinden!

Nele
2-9-2005
 Meld misbruik25-5-2005 7:46:49

Wij maken in een soort van 'papierklei' kleine roosjes (net echt!), en daaraan hangen we een lintje met de naam. Geeft een romantisch effect, ik weet niet of je dat mooi vind?
(die klei voelt aan als een soort plasticine, maar als het droog is, lijkt het net papier - een andere naam dan papierklei vond ik er dus niet voor :-) - komt van op een hobbybeurs)

Groetjes,
Nele

Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik25-5-2005 8:56:31

Hey,

Voor de genodigden van de ganse dag nemen we witte keien en daar schijven we de voornaam van de persoon op. Die wordt dan op de serviette op het bord geplaast.

Groetjes,
Mieke
11/06/2005

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik25-5-2005 9:11:28

Ik heb laatst in een fotoalbum een heel erg leuk idee gezien.
Waar de receptie doorging stond een groot bord (van piepschuim bv.) met daarop groepjes kaartjes. Ik denk van dit ook zo te doen. Dus bijv.een fotootje van ons en daar 10 naamkaartjes rond. Dan moeten ze dat kaartje nemen en dezelfde foto zal dan op tafel terugliggen. Of met verschillende soorten bloemetjes, snoepjes,...

Groetjes
Valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...