Terug naar overzicht
Beste Patricia,onze feestzaal stelde ons voor om dit ook te doen en kon ons een adres geven in Hasselt waar ze lounge-meubelen verhuren. Is dit te ver voor jou? Anders geef ik jou de naam van onze feestzaal zodat je eens kan bellen om achter het exacte adres te vragen.Groetjes,Ellen
De feestzaal is in St-laureins (vooorbij Gent), dus dat is wel een eindje. maar wie weet zien ze het wel zitten? Weetje toevallig de site?
Je kan best eens bellen naar Moke's Ter Poorte in Wellen en dan vragen achter het adres waar je lounge meubelen kan huren.Veel succes ermee!Ellen
volgens mij kan je dit gewoon huren bij een feestmateriaal-verhuurbedrijf. In elk geval bij Levi in Merelbeke. Kijk eens op hun site wat je precies nodig hebt.Jo
www.design4rent.com is gentleuke meubelswel niet goedkoop!
Dag PatriciaIk weet dat Eveline van DreamEvent meestal zo'n lounge-hoekje voorziet, en ik geloof zelfs dat zij zelf die meubelen zelf heeft. Stuur ze misschien eens een mailtje, je weet maar nooit?dreamevent@telenet.beGroetjes,Tom
Coka Partystyling www.coka.be of info@coka.be. Ik weet dat zij regelamatig lounge meubilair leveren in het Godshuis.