Terug naar overzicht
Dag elke,- een doos met spullen voor de huwelijksreis- een leuke manier om geld te geven (mijn lievelingsmanier tot nu toe: geld in ballonnen met helium, tot boven laten stijgen, laten kapotblazen met blaaspijpen, heel mooi om te zien)- een bongobon (ik weet het, cliche, maar als het echt iets is voor hun, je hebt zoveel keuze)- misschien een mooie foto met jouw aanstaandeik hou het ook in de gaten, want vind die tips altijd wel leuk!GroetjesHeidi13/09/2008
Je moet eens gaan kijken bij ideetjes daar staan nog en aantal voorbeelden je zal misschien wel 10 pagina's verder moeten zoeken op welke pagina ze juist staan weet ik niet.Kay 22/08/2009http://guyenkay.bruiloftsite.nl
Wij hebben ooit eens voor een koppel vrienden met enkele koppels(geloof 5) samen weliswaar een nogal creatief cadeau gegeven. Vooreerst kregen ze van elk koppel een witte en gouden gids. In 1 er van stond een telefoonnummer aangeduid (was van een oma van een vriendin die mee deed in cadeau). Daar moesten ze naar bellen en konden ze hun geld ophalen. Het geld zat echter niet in een enveloppe maar bestond uit geloof ik 75 lege bakken jupiler die ze dan moesten inwisselen bij de dichtsbijzijnde drankhandelaar om dan uiteindelijk hun geld te hebben.
Dit heb ik al eens gezien:Een boom? Is leuk als je 'm versiert met linten, dan kunnen ze die in hun tuin planten en binnen 50 jaar zeggen: dat is nu onze de boom die we met onze trouw geplant hebben...Een visbokaal gevuld met rolletjes geld (10 euro zijn rode biljetten) en hartjes, en rode briefjes met wensen.een kruiwagen vol houtblokken, waarvan enkele hol gemaakt zijn om geld in te steken. een 'schatkist' verborgen in de tuin... als cadeau geef je dan een schop en een schatkaart...Veel succes ermee!Groetjes, Liesbeth