TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
26-3-2009
|
20-8-2008 23:07:31
Hallo, Ik heb mijn kleed al besteld, maar heb mijn eerste pasbeurt pas in december ergens. Dus ik spreek niet uit ervaring.
Zit er veel tijd tussen, tussen de bestelling en je pasbeurt? Misschien ben je je het anders gaan herrineren, dat heb ik nog al gehoord. Maar als het een nieuw model is, kan je je eigen rok/topje niet vergelijken met wat op het pasrek hangt?
Als ik van jou was, ik zou het toch opnieuw ter sprake brengen. Het is tenslotte te belangrijk: als je je niet goed voelt in je kleed straal je dat uit. En het is allemaal al kostelijk genoeg, dan mag je ook wel prijs/kwaliteit verwachten.
groetjes Wendy
|
|
An
11-10-2008
|
21-8-2008 9:06:47
Hey Wendy,
het topje op het rek was weg natuurlijk. Toppunt was dat de rok die oorspronkelijk bij dat topje hoorde er nog wel hing. Wat mijn vermoeden uiteraard alleen nog maar versterkt...
|
|
Wendy
26-3-2009
|
21-8-2008 10:35:16
Was er iemand bij toen je het bestelde? Kan deze persoon dan eens mee om de top mee te keuren? Of heb je geen foto of zo (uit catalogus of internet) die duidelijk en groot genoeg is om details te bekijken? Ik zou zelf naar een andere winkel gaan waar ze hetzelfde merk verkopen om daar te vergelijken (en eventueel foto's nemen) Maar ja, daarmee heb je nog geen nieuwe top.
Als ik van jou was, zou ik hen vandaag nog bellen, om een afspraak te maken. Of beter nog, ga gewoon langs. Zeg erbij waarom je die extra afspraak wil, namelijk die sterke vermoedens van dat pasmodel. Ook zou ik dan iemand mee nemen om samen de verkoopster nogmaals te confronteren met die vermoedens (samen sterk). Leg tot in de puntjes uit waarom je die vermoedens hebt (ook al heb je dit allemaal al eens gezegd, je blijft immers met dezelfde vragen/vermoedens zitten). Vraag waarom dat het wat vergeelt was, dat je je afvraagt hoe een nieuwe stof al vergeeld kan zijn. En of ze er iets aan gaan doen. Waarom dat de bloemetjes uitgerafeld zijn, en opnieuw hoe dit al kan als de stof nieuw is (verkeerde behandeling?) Zeg dat je je afvraagt waar het pasmodel naartoe is, aangezien de bijhorende rok er nog hangt. Dat je toch graag het pasmodel zou vergelijken met jouw topje en als dit vandaag niet kan, wanneer dan wel. Zeg ook dat je foto's wil nemen van je top en rok. (zo heb je toch wat vergelijkingsmateriaal)Je kan ook zeggen dat je naar een andere winkel bent geweest om te vergelijken, en dat je zelf hebt gezien dat jouw top vergeeld is.
Blijf wel rustig, ga ze niet direct zitten beschuldigen of ga niet roepen, want dan krijg je zelf zeker geen respectvolle behandeling. Ze gaan het waarschijnlijk nooit toegeven, maar misschien kan je toch aan hun reactie iets opmerken. Maar zeker is dat je ze laat merken dat je niet zomaar over je heen laat lopen. En wie weet bij een volgende pasbeurt hebben ze je achter je rug, wel een nieuwe top gegeven. Hoop doet leven zeggen ze hé.
Ik hoop voor jou dat het in orde komt en dat je in de kledij van je dromen mag huwen.
Veel meelevende groetjes Wendy
|
|
sarah
17-5-2008
|
22-8-2008 14:36:15
toen ik voor mijn eerste pasbeurt ging kon ik wel janken... de kleur was anders dan ik mij had ingebeeld en iets wat vooraan moest zitten zat nu achteraan.
Nu denk ik dat je moet oppassen met kleuren, want die kan je je anders zijn gaan indenken.
Maar geel??? euhm... daar zou ik niet mee akkoord gaan hoor.
Ik zou zowiezo iemand meenemen. Bij mij zat er achteraan vanalles niet goed en was er een beetje gescheurd langs de zijkant. Gelukkig had ik mijn 2 mondigste vriendinnen meegenomen.
|
|
An
11-10-2008
|
22-8-2008 19:03:08
hey sarah,
waar had jij dit voor ?
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|