Terug naar overzicht
Hoi Karin, een aantal jaren geleden hebben we eens een evenment gehad in een oude spoorwegloods aan Antwerpen Noord, een heel toffe locatie. Intussen werd/wordt die loods mee opgenomen in het Park Spoor Noord denk ik. Ik weet niet of hhij intussen nog in gebruik is en of hij al dan niet verhuurd wordt, maar meer info vind je misschien via volgende link: http://www.antwerpen.be/eCache/BTH/32/590.cmVjPTIzMjEy.... Succes,Dirk
Hey Karin,wat leuk! wij trouwen op dezelfde datum!Jij bent de eerste die ik hier tegenkom ...Staan jullie al ver met de voorbereidingen?GroetjesIlse
Hey Ilse,wij staan echt nog nergens. Enkel de datum ligt vast en het gemeentehuis. En nu zullen we er toch wat vaart achter moeten zetten denk ik...Zijn juist naar enkele zalen gaan kijken. Een zaal zonder catering vinden, is precies niet zo eenvoudig. Wij hadden gedacht een fuif te geven met iets als een friet- of pastakraam en een ijskarretje. Of toch maar opteren voor een zaal met catering, maar dan aperitief en dessertenbuffet?En jullie, hoe staan jullie ervoor?Groetjes,Karin
Hey Karin,Mijn vriend heeft mij met valentijn gevraagd dus onze voorbereidingen zijn al eventjes bezig. Al kan ik je zeggen dat het de laatste maanden wel wat heeft stil gelegen.Wij zijn begonnen met de keuze van de zaal en obv daarvan hebben wij een datum gekozen. Daana hebben de fotograaf, dj, muziek kerk, ceremoniemeester vastgelegd. Binnenkort ga ik kijken voor m'n trouwjurk, de ringen en uitnodigingen.Heb je ondertussen al een zaal gevonden?GroetjesIlse
Al eens aan zaal Bart in Merksem gedacht?